Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Lies&Joris, 26/09/2009

7-7-2008 21:25:38
Aan de pasverloofden bij deze nog eens een héééééél dikke proficiat gewenst!!!! Geniet van alle trouwvoorbereidingen, jullie dag zal er vlug zijn... Het aftellen is begonnen. Ik hoop echt dat je evenveel plezier en tips mag halen uit deze website als ik (de verslaving is bij mij trouwens nog niet voorbij, nu is het mijn beurt om tips te geven ;-)).
Veel groetjes,
Lien

Lien
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 339

Lies
26-9-2009
 Meld misbruik9-7-2008 16:50:56

Hoi Lien,

Was mij dat verschieten. Ik vond het al toevallig dat er een koppel was met dezelfde namen, en dan nog de zelfde datum.
Echt waar bedankt !!!

Ik was je hier al een paar keer tegengekomen en is echt wel grappig dat ik dan wist dat jij het was. Ik ga volledig akkoord met al je opmerkingen die je hier al achtergelaten hebt.

'k Moet wel toegeven dat het een bron aan informatie is. Soms serieus erover, soms wel nuttig.

groetjes,

Lies ( en joris)

PS: hopelijk tot binnenkort ( in't echt of op dit forum)
PS: Kan je die drukker van je menu/bedanking/bruidsuiker nog eens doorsturen?

Lies
26-9-2009
 Meld misbruik9-7-2008 16:52:46

Bij deze was dit ook mijn allereerste post.
Joepie nu reeds de tweede :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...