TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
23-8-2008
|
16-7-2008 13:10:59
Ik ben in 3 verschillende winkels geweest en ik heb nergens moeten betalen voor te passen. Dat zou eigenlijk wel erg zijn hé moest je moeten betalen om te passen. Die hebben toch alles hangen. Zeker niet geloven.
|
|
miek
21-3-2009
|
16-7-2008 13:23:36
heb ook niet moeten betalen hoor! misschien dat sommige winkels dit vragen? ze proberen veel he! (mogelijks krijg je je geld dan wel terug als je effctief iets koopt?) indien je moet betalen zou ik gewoonweg naar een andere winkel gaan!
|
|
Dorine
|
16-7-2008 13:32:04
hier ook niet moeten betalen, een kennis geeft dit wel moeten doen. Weet jammer genoeg niet in welke winkels.
|
|
Sylvie
|
16-7-2008 13:36:21
K heb ook niet moeten betalen hoor en ben toch ook in een paar winkels geweest. K denk moest 'k moeten betalen om te gaan passen, dat 'k direct naar een andere winkel zou gaan.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Ines
3-10-2008
|
16-7-2008 14:18:40
Hey Kimberly,
Ik ben ook in drie verschillende winkels geweest en heb nergens moeten betalen. Had dat nl. ook gehoord en als ik daar naar vroeg, bekeken ze me allemaal heel raar.
Blijkbaar gebeurt dat nogal bij winkels die in het centrum van een winkelstad liggen om zo mensen die puur voor de fun eens komen passen, te ontmoedigen.
Vraag er anders naar als je belt om een afspraak te maken. Dan weet je 't zeker.
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
16-7-2008 14:41:38
Ik heb op voorhand naar de winkels gebeld voor een afspraak, nergens heb ik moeten betalen. Ik ben bij Pierre-Yves in Aalst, La Sposa in Roeselare en bruidshuis Ellen geweest
|
|
danielle
|
16-7-2008 16:21:23
beste, dit lijkt me een beetje absurd, tenslotte verdient de winkel eraan als je er een jurk koopt. Mijn moeder (de bruid) en ik hadden een minder prettige ervaring bij 'Le Chapeau' in Antwerpen, een zeer goede bij 'bruidsparadijs' (waar we uiteindelijk de jurk kochten). passen was in beide winkels gratis
|
|
danielle
|
16-7-2008 16:21:24
beste, dit lijkt me een beetje absurd, tenslotte verdient de winkel eraan als je er een jurk koopt. Mijn moeder (de bruid) en ik hadden een minder prettige ervaring bij 'Le Chapeau' in Antwerpen, een zeer goede bij 'bruidsparadijs' (waar we uiteindelijk de jurk kochten). passen was in beide winkels gratis
|
|
danielle
|
16-7-2008 16:21:25
|
|
Joke
6-12-2008
|
16-7-2008 18:07:48
ik ben naar 2 winkels geweest en heb ook nergens moeten betalen! als je er idd bang voor bent: ga tijdens opendeurdagen langs!!
|
|
s
1-6-2007
|
16-7-2008 18:37:56
Nog nooit gehoor dat dat gevraagd werd. Ik vraag me echt af van waar dat pasgeld gerucht komt. Bestaan er dan winkels waar dit wel zo is? Om de zoveel weken komt deze vraag terug, al die bruidjes moeten dat toch ergens vandaan halen?
|
|
Wendy
13-9-2008
|
17-7-2008 10:44:11
ik heb ook niet moeten betalen bij Maxim's Couture , maar de eerste trouwjurk die ik aangedaan heb, heb ik dan ook meteen gekocht....
Groetjes Patrick en Wendy 13/09/08 nog 58 dagen op de teller!!!!
|
|
Kim
2-5-2008
|
6-8-2008 18:06:54
da's zoiets dat stamt van vroeger denk ik en de mama's zeggen dat dan tegen hun dochters :) ik heb 10 (!) winkels gedaan en heb nergens iets moeten betalen! succes Kim
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|