Terug naar overzicht
Hoi,Over het vervoer weet ik niet zo veel, maar heb je geen toffe vriend of vriendin die als ceremoniemeester wil fungeren? Wij hebben ook enkel huwelijk om 10u en viering en feest om 17u en de beste vriend van mijn toekomstige neemt deze taak op zich. Hij blijft dan de hele dag samen met vriend-fotograaf en de familie bij ons. Het is wel fijn als je omringt wordt door de mensen die je graag hebt.Cynthia09/08/08
Hey Marieke,Dat vervoer het is me wat he... Wij trouwen volgend jaar 23-05. Ik moet hieromtrent ook nog een aantal knopen doorhakken.Het lijkt me inderdaad een goed idee om jullie samen per huifkar of koets naar het gemeentehuis te verplaatsen en dat nadien iedereen zijn eigen vervoer voorziet naar de feestzaal. Wij gaan hier ook voor kiezen. Als je voor iedereen vervoer moet voorzien is dit ook onmiddellijk een flinke hap uit het budget... vind ik. Een alternatief voor het gezamenlijk vervoer kan ook zo een (oldtimer) huwelijksbus zijn... Via google vind je hier wel meer over moest het je interesseren.Ik vind een ceremoniemeester wel aangewezen. Ik heb hieromtrent ook al wat raad gevraagd. Op die manier loopt alles gestructureerd en moet je je daar al geen zorgen over maken he... Maar wat die intussentijd doetis voor mij ook een vraag... Veel succes en hopelijk kom je tot een goede oplossing.Groetjes