Terug naar overzicht
dat helpt echt wel!ik heb dat vroeger veel gebruikt! Neem het ook mee de dag zelf en ff spuiten en je mag ze onmiddellijk terug aandoen.
fiogf49gjkf0dHallo, ik heb zopas langs verschillende kanten vernomen (een schoenwinkel, een andere bruid, ...) dat het volgende ook zou helpen: een vochtig nylonkousje aandoen en daarmee in je schoenen rondlopen totdat de nylonkous droog is. Dit enkele keren doen en dan zou de schoen zich beter naar je voet zetten. Ik kan nog inet zeggen of het helpt (nog maar net 1 keer gedaan), maar veel verliezen kan je er niet mee hé.Groetjes, Britt.09/08/08
fiogf49gjkf0dSokken in alcohol drenken (voorbeeld wodka) en daarmee rondlopen. De alcohol zou er ook voor zorgen dat het leer soepelder wordt en zich aanpast aan je voet.Verder: RESERVE schoenen!! Zou verplicht moeten zijn voor bruidjes.Op het avondfeest na de openingsdans heeft iedereen je al genoeg gekeurd. Geen kat dat het ziet dat je sportschoenen of ballerina'kes onder je kleed aan hebt.Zelf heb ik ook af en toe ballerina's aangehad om mijn voeten te sparen. Ik ben hakken van 6cm niet echt gewoon, maar vond dat wel mooi onder mijn kleedje. Kwamen mijn benen beter in uit en die zag je omdat mijn kleedje tot aan de knie kwam.