Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen stretcher

29-7-2008 13:24:41
fiogf49gjkf0d
Beste medebruidjes

Met nog 10 dagen op de teller maak ik me toch wel zorgen om mijn trouwschoenen. Ze passen wel maar als ik er thuis een uurtje mee rondloop begin ze enorm te knellen. Ik ben dan even naar de schoenmaker geweest en die wou ze niet op de leest zetten (het zijn nochthans echte lederen maar dan wel goud kleur). Hij wou geen risico's nemen zei hij. Hij kon me wel een product aanraden om in je schoenen te spuiten een schoen stretcher... heeft iemand hier al ervaring mee? Of betere tips?

Claudia
8-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1329

Freija
23-5-2009
 Meld misbruik29-7-2008 13:36:12

dat helpt echt wel!
ik heb dat vroeger veel gebruikt! Neem het ook mee de dag zelf en ff spuiten en je mag ze onmiddellijk terug aandoen.

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 13:41:25

fiogf49gjkf0d
Hallo, ik heb zopas langs verschillende kanten vernomen (een schoenwinkel, een andere bruid, ...) dat het volgende ook zou helpen: een vochtig nylonkousje aandoen en daarmee in je schoenen rondlopen totdat de nylonkous droog is. Dit enkele keren doen en dan zou de schoen zich beter naar je voet zetten. Ik kan nog inet zeggen of het helpt (nog maar net 1 keer gedaan), maar veel verliezen kan je er niet mee hé.

Groetjes, Britt.
09/08/08

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-7-2008 14:16:39

fiogf49gjkf0d
Sokken in alcohol drenken (voorbeeld wodka) en daarmee rondlopen. De alcohol zou er ook voor zorgen dat het leer soepelder wordt en zich aanpast aan je voet.
Verder: RESERVE schoenen!! Zou verplicht moeten zijn voor bruidjes.
Op het avondfeest na de openingsdans heeft iedereen je al genoeg gekeurd. Geen kat dat het ziet dat je sportschoenen of ballerina'kes onder je kleed aan hebt.

Zelf heb ik ook af en toe ballerina's aangehad om mijn voeten te sparen. Ik ben hakken van 6cm niet echt gewoon, maar vond dat wel mooi onder mijn kleedje. Kwamen mijn benen beter in uit en die zag je omdat mijn kleedje tot aan de knie kwam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...