Terug naar overzicht
Sportzak? Zo een waar je normaal mee op vakantie gaat.Als het nog groter moet zijn: doos van wasmachine, frigo, diepvriezer?? Eventueel gaan horen in een electro zaak dat ze zoiets niet op overschot hebben.
hey,ik weet zo direkt niet waar je dat kan kopen er zijn wel winkels waar je kleding beschermers kan kopen ik geloof zelfs dat ze die vroeger in de hema hadden maar ik weet niet of je jurk erin past.groetjesdebbieen aan s wat voor belachelijke opmerking is dat
fiogf49gjkf0dDebbie,Sorry, was echt niet belachelijk bedoelt. Ik meende dat. Dus Evy, als je mijn idee belachelijk vindt, negeren.Ok, ik steek liever mijn trouwkleed ook in een kledinghoes zoals jij (Debbie) voorstelde, maar ik dacht echt dat ze iets groters nodig had dan een kledinghoes. Zo'n hoes is nu toch niet overdreven groot en breed?Het trouwkleed van mijn mama zit in een simpele doos. Wel een doos die ze bij haar kleed heeft gekregen, maar een doos is een doos, he.
Hey ik wou ff kwijd dat ik een paspop heb gekocht. Ik ga die in de logeerkamer zetten met mijn trouwkleed erop! Plaats in mijn kast heb ik er niet voor, en op de zolder in een doos, vond ik waardeloos! Nu kan ik er blijven van geieten, want weet goed, als je da inpakt, binnen 5 jaar zal het er niet meer goed voorkomen! Dus op deze manier, kan je toch nog van uwen Big Day, telkens je in die kamer komt, blijven nagenieten!!!Dikke kusEls
ja maar ze raden dat niet aan om op een paspop te zetten want dan kan je het kleed om de twee maand naar de drogkuis doen van het stof en dan is het ook versleten na een tijdmaar toch bedankt
Hallo, mijn kleed staat ook op een paspop. met een grote plastiek over (redelijk doorzichtig dus je ziet er nog iets van). zo is het stofprobleem ook opgelost. groetjes
Hoi,Ik heb in mijn bruidswinkel een hele grote kledingshoes gehad voor mijn kleed...misschien daar eens vragen?Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl