Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT Feestzaal regio Antwerpen - Oost Vlaanderen

30-7-2008 11:35:20
Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een geschikte locatie qua feestzaal en dit in de omgeving van E40 (gent-Brussel) of E19 (Gent-Antwerpen) daar m'n vriend z'n familie van Antwerpen is en die van mij van de kust, daarom ben ik opzoek naar een betaalbare locatie ergens tussenin.
Ander probleem is dat wegens tijdsgebrek we echt niet alle zalen kunnen gaan bezoeken...dus als iemand tips heeft qua zalen, prijzen(nergens op de sites te vinden)en voorwaarden zou dit super zijn...want ik heb er totaal geen idee van wat een trouwfeest kost :)
Heb me laten vertellen dat je ong. 50€ pp moet rekenen voor eten en drank...klopt dit?? Of kan dit echter ook voor minder gedaan worden...

Wat we eigenlijk willen, is iets betaalbaar maar goed, maar hoeft zeker geen grand chiquée zijn...t moet gewoon fun zijn, tikkeltje origineel en vooral onze dag...

Verwachtingen qua personen, ong. 150 gasten

de
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1498

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik30-7-2008 12:36:35

Hallo,
50pp is grof gerekent het kan ook veel meer zijn en misschien minder maar met 50€ kan je rekenen het hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat jullie zelf willen he.
50x150=7500€ alleen eten en drank dit is al een ordelijk bedrag dan heb je nog de receptie extra de dj kosten eventueel nog zaal kosten ... dus ga je al gauw aan 10000€ zitten alleen voor het feest.
heb je nog geen kleren geen uitnodigingen,...
je ziet het gaat serieus omhoog he.
een eventueele zaal is misschien het kastelenhof in stekene ligt makkelijk bereikbaar maar wel aan de expresweg naar de zee.
dit is een kasteeltje google maar eens, moest je deze nemen dan is Bauwmans hier een aanrader zij verzorgen het eten maar eigenlijk mag je daar kiezen. Bauwmans is lekker heel goed stipt en niet zo duur dan ga je er met 50pp denk ik wel komen, mijn broer en nicht hadden hen op trouwfeest en ouders op jubileum maar ook communiefeest.onze familie is dus heel te vreden over hen.de zaal in het kasteel mag je volledig naar je hand zetten kwa opdeling maar ook versiering.
je kan ook buiten en bbq is er ook mogelijk.
zowel bauwmans als het kastelenhof hebben een website om prijzen na te vragen.
groetjes sylvia

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik30-7-2008 12:40:00

Hey,

We hebben gekozen voor molenhof in zwijnaarde.

En hebben voor de formule gekozen om eerst een voorgerecht dan een passievruchtensorbet en dan buffet met een reuze paella en BBQ en dan als laatste dessertbuffet met bruidstaart.

Voor alles betalen we ongeveer 55 euro per persoon. Wat echt niet veel is.

1 kleine opmerking bij deze feestzaal. Ze geven meestal maar feesten tot 90 personen. Wij hebben 80 personen en waren eerst ergens anders geweest maar die deden dat maar vanaf 100 personen. Daarna hebben ze ons doorgestuurd naar molenhof en we waren onmiddellijk verliefd op de feestzaal met de oude molen op de parking. Prima fotolocatie ook indien het goed weer is.

Caroline
12-9-2009
 Meld misbruik30-7-2008 13:44:09

Hallo,

wij gaan op 12 sept 2009 trouwen in Hof van Keulen in Kallo. Via de expressweg is dat zeer gemakkelijk bereikbaar voor mensen uit Antwerpen , maar ook vanuit Gent. Wijzelf hebben familie en collega's in Antwerpen en Sint-Niklaas. De zaal heeft wel een speciale inrichting waar je voor of tegen bent. Het is namelijk een hoevestijl met schilderingen op de muren.De tuin is echt prachtig. Het eten zou er zeer verzorgd zijn en alles is tot in de puntjes 'af' heb ik van horen zeggen. Als je alles bij elkaar rekent, kom je wel aan meer dan 50 euro per persoon voor drank en eten. Een menu kost al gauw 33 euro/pp en dan nog drank bij aperitief (5 euro), drank bij eten (15euro) en drank na eten (12,5), dan ook nog receptie (11, 14 of 18 euro zonder drank). Wij nemen een dessertenbuffet (14,5 euro) Alles bij elkaar zit je dan aan een 77,50 euro voor de avondgasten. Wij zijn ook naar het Kastelenhof geweest. Wij hebben wel geen prijzen van de traiteur opgevraagd. Onze indruk was wel dat de prijzen gelijklopend zijn. Alles hangt af van je eten. Een voordeel bij Hof van Keulen is dat de bediening niet extra wordt bijgerekend. Hof ten Damme is ook in Kallo, maar een tikkeltje duurder. De zaal is niet vergelijkbaar. Hof ten Damme is zeer bombastisch versierd. Art Nouveau is ook niet zo ver van de expressweg in Sint-Gillis-Waas. De zaal is wat chiquer ingericht en ze zijn wel professioneel. De tuin is niet zo groot. De prijzen zijn te doen. Je kan daar varieren van buffeten en menu's.

groetjes, Caroline

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik30-7-2008 15:59:01

Wijzelf trouwen in Hof ten Damme in Kallo. Ik vind dit een zeer mooie locatie en aangenaam versierd :)
Qua prijs is dit echt niet overdreven duurder dan andere zalen in de omgeving (we hebben er meerdere vergeleken), maar het interieur en de stijl heeft bij ons de doorslag gegeven.

Je kan ook altijd gaan kijken naar Scala in Beveren of Hotel Serwir in Sint-niklaas. De prijslijsten hiervan zijn te vinden op hun websites.

Hopelijk vind je je geschikte zaal

groetjes

chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 17:47:34

Hallo, wij geven ons feest in de Scinthoeve in Deurne bij Antwerpen, je kan kijken op hun website, tik gewoon Scinthoeve in, de zaal kost 250 euro en kan door iedereen gehuurd worden, je mag de keuken vrij gebruiken en er is ook een muziekinstallatie aanwezig die je mag gebruiken, de opkuis achteraf word gedaan, je moet wel zelf de afwas doen, maar je kan daar gewoon een traiteur laten komen, ik denk dat je daar ong.125 pers kan zetten.Succes met je zoektocht

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik30-7-2008 18:06:24

hallo

wij zijn 10 mei 2008 gehuwd in het kastelen hof te stekene.
dit is een zaal die je afhuurt en je mag zelf de traiteur kiezen.
Echt super was het daar!
Het ligt langs de express weg van de kust naar Antwerpen.
www.kastelenhof.be
de traiteur die wij genomen hebben is de huis traiteru bauwmans en we moeten zeggen, bediening, eten, ... was allemaal fantastisch en de prijs die viel ook mee!

groetjes

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik1-8-2008 12:11:26

Wij gaan trouwen in Salons Caipirinha in Merelbeke, ligt heel dicht bij E40. Voor een diner zal je wel meer betalen dan 50pp, maar een buffetvorm is minder. Je moet er voor zijn natuurlijk.

Philippe

Meld misbruik9-8-2008 23:39:13

Kijk een op de volgende site
www.keysershof.be te Sinaai

Mooie locatie op een tiental minuten van de E17 tussen Antw en Gent

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info