Terug naar overzicht
hey hey,een antwoord op je vraag kan ik je ni geven, ik ben niet van die streek.maar in ieder geval gefeliciteerd met je verloving, geniet van je voorbereidingen en welkom in de club.groetjesdebbie
Goeiedag Tine & partnerJe kan eventuweel eens gaan kijken naar volgende zalen.- Brouwershof te Affligem- Hof van Nassou te Zottegem- de Waelborre te Asse- de mooie molen te Meldert(pas open)Mvgwww.klimaxsmusic.be
Hey,proficiat met je verloving. Wij zijn 3 weken geleden getrouwd in Aalst, natuurlijk wel traditioneel. Als feestzaal hadden we salons Caelberg en daarover hebben we niets dan lof. Onze foto's zijn genomen in het Oud-Hospitaal (zowel binnen als buiten), het begijnhof en aan het stadsarchief.Nog veel plezier met de voorbereidingen,Marijke23 dagen getrouwd
de rozerie in aalst?
Hey,Gefeliciteerd met je verloving.In Erembodegem heb je ook feestzaal de groene wilg.Groetjes
Heyik ben zaterdag ook ten huwelijk gevraagd en kan het nog steeds niet geloven : ik ga trouwen!!de feestzalen die ik tot nu toe ontdekt heb zijn : - de snip, moorsel- salons caelberg, moorsel- de hophoeve, affligem- brouwershuis, affligemNaar je beschrijving te zien lijkt het brouwershuis me wel iets voor jou. Het heeft wel niet zo'n grote capaciteit.GroetjesLiesbeth
TineMijn man is van Zottegem, ik van Erpe-Mere. Ons huwelijksfeest was in de orangerie Les Roses van kasteel Oudeberg in Geraardsbergen: is een prachtige locatie. Je bent er vrij om een traiteur te kiezen. Voor onze alternatieve trouwfeest verzorgde mijn schoonbroer (traiteur) het hartige gedeelte met een erg uitgebreide receptie (hoofdzakelijk in buffetvorm maar ook bediend door kelners, net geen walking dinner) en zorgde ik zelf voor het zoete gedeelte met een héél uitgebreid dessertenbuffet. Het geheel was echt bijzonder geslaagd en werd door al onze gasten gesmaakt. Prijs/kwaliteit was uitstekend.Als je een ontwerpster zoekt voor je bruidsjurk, dan kan ik je Heidi Van Vaerenbergh uit Heldergem van harte aanbevelen. Kijk maar 'ns op haar site.Succes met de planning van je huwelijk!