Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kipfilets :-) ?

4-8-2008 17:37:26
Dag bruidjes
Spijtig genoeg ben ik niet gezegend met een volle boezem. Nog vervelende is dat ik bovenaan maat 38 heb maar onderaan maat 40.
Dit speelt me een beetje parten zowel bij men jurkje uit 1 stuk op de burgelijke trouw als in men trouwkleed.
Bij beide jurken is het bovenstuk iets te groot, zelfs met een gevulde BH blijft het wat 'flapperen' en heeft het wat inkijk.
Ik wil nu overwegen men BH op te vullen met die zogenaamde 'kipfilets' maar weet iemand waar ik ze juist kan kopen?of waar ze er goede hebben?en heeft er iemand ervaring mee?
groetjes,

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 525

Annick
1-8-2009
 Meld misbruik4-8-2008 17:52:44

hey hey,

ik ben zelf ook niet echt voorzien van een grote boezem :)In het verleden heb ik dus ook al eens mijn toevlucht moeten nemen tot de kipfilets.
Ik heb ze indertijd gekocht in de Blokker, maar ik weet niet of je ze daar nog kan kopen. Alleszins moet je dit wel kunnen vinden in een goede lingeriewinkel. Succes!

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik4-8-2008 18:21:31

Je hebt zelfs verschillende soorten :d ik heb er die ik bijna dagelijks draag die heel erg soepel zijn en ik heb er ook iets stevigere, voor in mijn huwelijkslingerie, die er niet zo makkelijk kunnen uitglijden en die ook nog iets groter zijn. Kwestie van opvulling. Vond voor mijn maatje immers geen mooie bustier.
Als je uit de buurt van dendermonde-aalst-lokeren bent weet ik wel een adresje.

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 18:26:43

ikben van regio mechelen.
Ken je geen bekende winkels waar ze ze verkopen? Ik dacht aan een veritas, hunkemuller..

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik4-8-2008 21:17:22

Veritas niet. Hunkemuller heb ik ze wel al gezien maar kwaliteit is nihil. Soms hebben ze dat wel bij Inno. Maar eerlijk gezegd zou ik zoiets toch bij een echte lingeriewinkel halen. Veel kost dat niet hoor, ik dacht dat ik 30€ betaald heb en draag ze bijna dagelijks. 1e paar zijn 2 jaar meegegaan...

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:52:55

Hoi,

Ik heb de mijne van bij de hunkemöller. Ik heb ze al jaren en ze gaannog steeds mee. Draag ze bijna eke dag. Het zijn gelkussentjes.

groetjes

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik5-8-2008 10:00:28

Hoi Vicky,

Ik heb ook geen boezem meer na het kopen van mijn 2 kindes. Ik ben aan het twijfelen of ik dat zou doen, mijn bustier zal dan wat gevulder zijn maar ik wil ze zeker niet verliezen die avond.

Ik heb ze ook al zien liggen in Women's secret. Ze hadden er drie soorten, rondvormig, druppelvormig en nog iets...
Ik weet wel niet of ze kwalitatief goed zijn hoor. Ze kosten ongeveer 15 à 20€ denk ik.

Misschien kan ik maar beter plastische chirurgie doen en mij een koppel aanmeten die ik dan de rest van mijn dagen zonder probleem heb!!!

Groetjes
Kaat

23/05/2009

Stephanie
8-8-2009
 Meld misbruik5-8-2008 11:46:18

Hellokes,

Ik ben super gelukkig, dat er nog vrouwen zijn met dit probleem, enige tijd terug dacht ik er ook aan om hiervoor een berichtje te plaatsen maar vond het dan wat te gênant.
Zelf heb ik weinig tot niets, heb wel al een zoontje lopen maar het heeft niet geholpen om een grotere boezem te krijgen. En ja heb ook al aan borstvergroting gedacht maar wat als ze dan niet mooi zijn, zouden gaan lekken, problemen en zo verder. Er zijn zoveel negatieve zaken daar rond. Daarbij, vind men aanstaande het niet mooi en zou hij het niet appreciëren, moest ik dat zou laten doen.
Klein maar fijn :p zegt hij altijd
Nu ja dat helpt natuurlijk de opvulling van het kleed niet. Ik heb gisteren mijn trouw lingerie gevonden in de H&M perfect gewoon en zit goed, ok met nog wat vulling erbij zou ik er een heel mooi décoleté aan hebben. Ik dacht dat ze die vullingen inderdaad in de Hunkemöller verkochten maar blijven deze dan inderdaad wel goed zitten, heb ook gelezen dat je dubbelzijdige plakband kan gebruiken voor textiel op je lijf te houden. Het moet toch allemaal wel mogelijk zijn denk ik zo ergens...

Groetjes
Stephanie
25/07/09

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik5-8-2008 11:56:23

borstvergroting is nu wel met minder risico's om te gaan lekken hoor. Ik ken iemand die dat gedaan heeft en ze had het al jaren eerder gewild maar uit schrik voor lekken niet gedaan. Tegenwoordig gebruiken ze daar echter een andere stof voor en dan kan dat niet meer. Het grootste probleem vond zij echter wel de prijs hé. Het kost heel erg veel en na de operatie zei de dokter gewoon: tot binnen 10 jaar, want dan gaat het toch wat minder stevig zijn en dan ben je nog lang niet oud genoeg, dus jij gaat dat zeker niet kunnen dulden. Dus, langer dan 10 jaar moet je niet op rekenen, als zelfs de chirurg zelf het al zegt...

Ikheb die kipfilets van hunkemoller eens vastgehad en vond dat niks. Voelde gewoon niet goed aan. Maar als Gwendy ze al zo lang en frequent gebruikt, dan zal dit wellicht persoonsgebonden zijn? In elk geval, die van mij komen uit een gewone lingeriewinkel, kosten niet zoveel meer en voelen perfect aan. Ben ze ook nog maar 1 keer verloren, was te grote bh (op de rug, niet qua cup) en ze waren onder de beugels doorgegleden... Langs boven uitspringen ofzo, dat heb ik nog nooit gehad.

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik5-8-2008 12:54:11

Hoi,

Die borstvergrotingen vandaag de dag zijn inderdaad al veel veiliger dan lekken.
Normaal kunnen ze zelfs tot 20 jaar of langer meegaan maar dat hangt van jezelf af.
Mijn tante heeft die van haar nu al 13 jaar en is nog steeds blij en nooit problemen gehad.
Maar ze heeft ze ook niet enorm groot genomen want dat is het probleem, de meeste willen ze te groot en dan kunnen ze gaan hangen. Het hangt er ook vanaf of je ze onder of boven de borstspier plaatst! Ik zou eens moeten vragen hoe het bij haar zit.
Ik had vroeger een C bijna D en nu is dit een pak minder. Ik wil ze eigenlijk niet veel groter maar gewoon wat opvullen dat ze steviger zouden zijn want ik erger me eraan!!!
We zien wel hé.

Hopelijk vind je een oplossing... en misschien al wat op voorhand proberen op feestjes en zo om te zien of ze echt blijven zitten!!

Groetjes

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 12:56:00

plastische chirurgie is geen optie/vraag van mij hoor!Ik moet er ni aan denken.
Ben er super content mee niks praktischer dan mijn cupke :-)maar men jurkjes zouden mooier kunnen vallen mits opvulling.
Maar dan wel vulling die ik op men nachtkastje kan leggen :-)

K
7-7-2007
 Meld misbruik5-8-2008 16:20:21

Bij mij hebben ze in de bruidswinkel, waar ik ook de lingerie heb gekocht, daar vullingen in gestikt. Die zijn de hele dag mooi op hun plaats blijven zitten, ze konden moeilijk anders. Desondanks bleek bij de laatste pas dat het kleedje nog altijd iet of wat gaapte, en toen hebben ze met behulp van een miniem reepje klittenband de top van mijn jurk vastgemaakt aan mijn bustier; onmogelijk om te zien voor de buitenwereld, maar ik hoefde me geen zorgen meer te maken dat iemand iets te veel zou te zien krijgen... Goede naaisters kunnen veel :-)

Lut

Meld misbruik31-8-2008 14:51:37

Bij Veritas hebben ze dat ook, ook in verschillende materialen. Je probeert gewoon en kiest dan wat t comfortabelste zit. Vorig jaar ben ik dat met mijn schoonzus daar gaan halen en die verkoopster keek helemaal niet raar op en was heel behulpzaam. Blijkbaar wordt dat wel meer gedaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...