Terug naar overzicht
Hallo, wij voorzien 500 euro ongeveer voor de 2 ringen samen. Ik ken koppels die ze veel goedkoper hebben, en heb er bij de juwelier ook gezien die rond de 2000 euro per stuk waren!Bij iedereen anders, vrees ik dus...
Wij hebben 680 betaald voor twee ringen. De mijne was wel 450 (met briljantjes)en die van mijn vriend was een standaard gouden ring. Op ringen moet je niet te veel besparen. Je zit er de rest van je leven mee om je vinger !!! Groetjes
Hallo, de 2 ringen samen waren ong 1000 eur. Maar ja, je moet denken, je doet die ring voor altijd aan he, dus is het wel heel belangrijk. Wij hebben niet moeten bij betalen voor datum en namen. En bij meeste juweliers krijg je nog 10% korting.groetjes
Onze ringen kosten ongeveer een 800 euro.Ze zijn van Wim meeussen in Antwerpen.Wij konden onze namen niet laten graveren vermits de ringen niet glad zijn vanbinnen.
De ringen die wij zagen waren een 1000tal euro per paar... Ben blij dat ik een beetje met jullie kan vergelijken! De helft van deze prijs vind ik ook al mooi...Ik ben van de regio Limburg (Lanaken)
Wij hebben onze ringen besteld bij Fede di Oro in Izegem. We betalen rond de 700 euro. We hebben wel 20% korting gekregen en ik heb 5 briljantjes in mijn ring. Groetjes,
heyde onze ook 1000 euro, we hebben ze vandaag een maand voor onze trouw uit de kluis gehaald om eens te passen. Schitterend gewoon. Elke euro waard
Hallo Caroline,Mijn ring kostte iets meer dan 3000 euro maar de juwelier ken ik persoonlijk en ik heb hem aan iets meer dan de helft kunnen kopen. Je maakt dit zo duur als je zelf wil. Door de korting kon ik wat duurder gaan, maar er zit echt ongelooflijk veel verschil in. De herenringen kosten over het algemeen heel wat minder.Sofie
Hey,Onze ringen kosten ongeveer 800€Ze komen van bij Fede Di Oro.Groetjes
Wij hadden ze van bij Wim Meeussen en ze waren 600 euro zonder mijn diamantjes (die ik zelf had uit een kettinkje van mijn grootmoeder).Onze ringen zijn ook niet glad vanbinnen, maar ze lossen dat op door er een klein plaatje in te zetten, waar dan de ander zijn/haar naam in kan en de datum (dus niet rondom rond). Wij zijn supertevreden over Wim Meeussen: superservice, alles in orde, en mooie originele ringen.Veel succes nog,Tania
hallo allemaalbedankt voor de snelle reacties! nu heb ik tenminste een idee :)veel succes met de verdere voorbereidingen!groetjes!
Wij hebben beiden een héél eenvoudige ring gekozen, en betalen ongeveer 700 euro voor het paar. GroetjesNele 10 & 11 okt 2008
Wij hebben +/- 800 euro betaald voor beiden. We hebben onze ringen gekocht bij Fabrigold en hebben zo'n 30% korting gekregen.Groetjes,20-09-2008
Wij hebben ons ringen bij de kortrijkse goudcentrale besteld. De mijne was duurder dan die van mijn vriend omdat er 5 briljanten in zitten, samen lagen we aan 1100 euro.groetjes
hey,wij hebben onze trouwringen van perle d'amour een juwelier die naar je thuis komt of je gaat zelf naar hem.We hebben ringen van auro design en bij de andere juweliers koste dit 1400 euro voor het paar. Nu was het 1200 en heb mijn ringen laten kuisen en 1 van de twee vergroten + 8 extra briljanten en dan kwamen we op een prijs van 1400. Dus ik heb nu 17 ipv 9 voor dezelfde prijs.Niet slecht en echt vriendelijk.Liefsnele