Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes ???

5-8-2008 10:17:34
Hallo bruidjes (en bruidegommen :))

Mag ik vragen hoe regelen jullie dat met de kledij van de bruidskindjes?
Wie moet dit betalen? Komen de ouders hier een stukje in tussen of is dit volledig
voor het koppel? Ik heb er echt totaal geen ervaring mee.

We zullen een meisje hebben van +- 7 jaar en jongen van 3 jaar.
Ik zou wel voor iets willen zorgen dat ze nadien nog kunnen aandoen.
Is het dan raar om aan de ouders te vragen van wat tussen te komen?
Ik wil echt niet onbeleefd zijn tegenover hun ouders, dat die dat niet verkeerd opnemen, begrijp je???

Alvast dank je voor jullie ervaringen.

Marieke
18/04/2009 -> nog eventjes :(

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 696

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 10:55:27

Hoi Marieke,

Wij betalen de kleren en schoenen van de bruidskindjes. Weet niet of daar een "regel" voor is of niet, maar wij wilden dat zelf betalen. Moet je denk ik zelf beetje uitmaken. Vind het niet zoo raar dat je een tussenkomst vraagt. misschien kun je zeggen dat jij de kleren betaalt en zij de schoentjes of zo? Weet niet he, is maar een voorstel, maar ik vind het geen affronte als je da vraagt.
succes ermee!
Bren
13/09/2008

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 11:00:54

wij hebben dat ook gevraagd, en de ouders vonden dat helemaal niet erg.
wij hebben er wel bij gezegd dat we dan geen trouwkado verwachten. we vonden het een beetje zot dat wij de kledij betaalden, en zij een kado gaven.
uiteindelijk hebben wij de kledij betaald (60 euro voor 2 kindjes, was goedkoop gesteld) en zij de schoenen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-8-2008 11:47:01

Dag Heidi,