Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schieting alternatief deel 2

5-8-2008 11:18:15
Waar ik begonnen ben met mijn titel, maar dus niet toe gekomen ben.
Wij willen we graag een schieting maar er zijn enkele "maar's" hebben jullie raad?
In onze gemeente mag geen gewone schieting, wel met luchtdruk, maar wat houdt dit in?
We wonen in een rijhuis met een superklein tuintje.
Wie moeten we uitnodigingen?
Wat wordt voorzien om het een beetje goedkoop te houden?
Bedankt voor de tips.
Inge

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 374

Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 16:31:16

Hoi Inge !

Wat betreft die luchtdruk daar kan ik niet op antwoorden, nog nooit van gehoord.

Wij hebben bij de buren en de rest van de omliggende inwoners een briefje in de bus gestoken dat er op die dag geschoten zal worden en ze uitgenodigd zijn om een pintje te komen te drinken.
De meesten zullen niet komen (hangt er van af hoe goed je ze kent uiteraard), maar zijn zo wel op de hoogte van de eventuele hinder en zullen zo minder snel reclameren.

Voor de rest hebben wij vrienden, goede kennissen, en de naaste familieleden uitgenodigd.

Qua drinken hebben we gewoon enkele bakken bier voorzien en cider voor de vrouwen ;-)

En het was een super "knallend" feestje !

Groetjes !
08*08*2008

Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 16:32:57

Oh ja, was ik nog vergeten te zeggen.

Aangezien je geen grote tuin hebt en dus niet veel volk kan ontvangen, kan je mss eens voorstellen om het op een openbare plaats (sportterein ofzo) te doen ? Dan kan je er een kleine partytent zetten, de onze hebben we gehuurd voor € 25.

Groetjes !
08*08*2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...