Terug naar overzicht
Een vriendin van mij is er op 11 juli dit jaar getrouwd en zij is ook afgestudeerd aan de KUL, dus ik denk dat dat voor jullie dan ook geen probleem is :-).Ps: ik vond het persoonlijk wel een kleine kapel. Ik weet niet of jullie veel volk verwachten maar bij hun was er zoveel volk dat de mensen achter het glas stonden, en de meeste mensen vonden dat maar raar (er was wel een geluidsinstallatie voorzien maar het gaf het gevoel dat je naar een aquarium keek ;-)...
hey Lien,ik denk niet dat afgestudeerd zijn aan de KUL alleen voldoende is. Als één van jouw of je verloofde zijn ouders werkt voor de K.U.L of het U.Z.Leuven kan het zeker.In de UP kan je trouwen om 12u, 14u en 16u (om een antwoord te geven op je volgende post ;-), maar ik heb er geen idee van of ze hierop eventueel een uitzondering willen maken. groetjes, Laura
Ilka,je zegt dat de Sint Lambertuskapel redelijk klein is, heb je een idee van capaciteit? Ik heb eens rondgezocht op internet maar ik vind niet direct een cijfer terug. We zijn daarnet gaan kijken naar de kapel en we hebben de bankjes geteld (14) en geschat hoeveel mensen er per bankje kunnen zitten (4 à 5, maximum 6), maar dat is natuurlijk maar een gok want er was ook nog ruimte achteraan waar er geen bankjes stonden ...Bedankt voor jullie hulp !Silke