Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sint-Lambertuskapel Heverlee

5-8-2008 19:02:49
Hallo allemaal,

Wij zijn nog op zoek naar een kerk in het Leuvense. We dachten aan de Sint-Lambertuskapel in Heverlee. Volgens de website van de Universitaire parochie kan je hier enkel trouwen als je student of personeelslid van de KUL bent... Maken wij als afgestudeerden van de KUL kans om hier te trouwen? Is er iemand onder jullie hier ook getrouwd? Alle info is welkom!!

Groetjes
Lien
18-04-2008

Lien
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2049

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik5-8-2008 19:10:40

Een vriendin van mij is er op 11 juli dit jaar getrouwd en zij is ook afgestudeerd aan de KUL, dus ik denk dat dat voor jullie dan ook geen probleem is :-).

Ps: ik vond het persoonlijk wel een kleine kapel. Ik weet niet of jullie veel volk verwachten maar bij hun was er zoveel volk dat de mensen achter het glas stonden, en de meeste mensen vonden dat maar raar (er was wel een geluidsinstallatie voorzien maar het gaf het gevoel dat je naar een aquarium keek ;-)...

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik6-8-2008 9:22:46

hey Lien,

ik denk niet dat afgestudeerd zijn aan de KUL alleen voldoende is. Als één van jouw of je verloofde zijn ouders werkt voor de K.U.L of het U.Z.Leuven kan het zeker.
In de UP kan je trouwen om 12u, 14u en 16u (om een antwoord te geven op je volgende post ;-), maar ik heb er geen idee van of ze hierop eventueel een uitzondering willen maken. groetjes, Laura

Silke
5-10-2013
 Meld misbruik25-2-2012 16:59:10

Ilka,
je zegt dat de Sint Lambertuskapel redelijk klein is, heb je een idee van capaciteit?
Ik heb eens rondgezocht op internet maar ik vind niet direct een cijfer terug. We zijn daarnet gaan kijken naar de kapel en we hebben de bankjes geteld (14) en geschat hoeveel mensen er per bankje kunnen zitten (4 à 5, maximum 6), maar dat is natuurlijk maar een gok want er was ook nog ruimte achteraan waar er geen bankjes stonden ...

Bedankt voor jullie hulp !
Silke

Katrien
24-1-2015
 Meld misbruik1-12-2013 22:31:19

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info