Terug naar overzicht
Bedankt, Lien! Veel heb je in de hand, maar het weer niet. We volgen het op de voet via buienradar.GroetjesLiesbeth08/08/08 Sint-Truiden
Hoi Lien,Bedankt voor dit lieve berichtje. 'k Moet toegeven dat mijn stoppen gisteren doorsloegen als ik het weerbericht hoorde voor vrijdag. Ben dan ook druk bezig met het zoeken naar paraplu's, maar na veel gesurf heb ik het opgegeven en heb dan maar gevraagd of de familie zoveel mogelijk zwarte paraplu's kan meebrengen. 't Zijn wel geen witte, maar ik duim nog steeds voor het zonnetje op 08/08/08.Bye !Sanne
Een van de betrouwbaarste sites voor 't weer is www.bdb.be (bodemkundige dienst van België). Daar klikken op weerbericht en dan op weer.Belangrijk is dat je daar een betrouwbaarheidsindex ziet onderaan en momenteel is de voorspelling voor vrijdag nog steeds heel onbetrouwbaar (dat zouden ze er op 't weerbericht dus eigenlijk ook moeten bijzeggen alvorens ze iedereen al de stuipen op 't lijf jagen)... Ik blijf alleszins voor jullie duimen hoor!Lien