Terug naar overzicht
Hey Lien,Wij hadden oude maffia wagens. Je kan zelfs voor jullie een witte Buick nemen. De suite kunnen allemaal in zwarte Traxions.Je zult veel bekijksel krijgen :-)En de prijs is eigenlijk zeer goedkoop. Ik vond de chauffeurs ook zeer professioneel.Groetjes,
hallo,wij gaan met een oude citroën ons laten vervoeren. Een echte OLDTIMER ... maar is wel via vrienden van ons, wij betalen ongeveer 150 euro!Als je mensen kent kan dit de prijs wel doen zakken hoor! Veel succes er nog mee!x an
Wij hadden vrij vlug beslist dat het een Oldtimer-bus zou worden. Het oogde zeer mooi (rood/crème-kleuren) en bovendien was het supergezellig om na de viering met de ganse suite samen te zitten keuvelen op de bus terwijl we naar de feestzaal reden... Ik zou het zo opnieuw doen!Lien, 174 dagen getrouwd :-)))
Wij hebben gekozen voor de getuigen en de ouders 2 zwarte limos wagens van de jaren 50 van het ex koningshuis. Die oude wagens zien er niet uit als de limo's van vandaag. Dat is gewoon een grote wagen die van ons :-)En wij hebben een wit-rode oldsmobile van de jaren 50.
Hey,wij hebben een witte cadillac. Mijn vriend zijn ouders hebben zelf een oldtimer (MG) en ze zitten in een oldtimer club dus hebben zij dit geregeld...Groetjes,Inge (1/8/2009)
Wij hadden een olijfgroene chrysler uit 1929. Een prachtwagen! Als volgwagens hadden wij zwarte mercedessen.
heywij hadden een oude amerikaanse politiewagen, ook heel origineelhij kwam van bij www.nostalgic-cars.be die vallen heel goed mee van prijs en zijn echt heel vriendelijkzo te horen komen die van melissa ook van daar ;-) heb die daar ook zien staan en vond ze ook leuk. ze hebben ook van die cubaanse wagens in toffe kleurengroetjessas
Hey,Wij hadden een Mini-cooper Cabrio gehuurd! heel tof en de meeste mensen vonden dit wel héél leuk! ik stuur je een foto.P.s.We betaalden 180 euro per dag bij DockxGroetjes,Patricia