Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel trouwvervoer

8-8-2008 9:07:08
Hoi allemaal!

Mijn verloofde en ik zijn momenteel op zoek naar origineel trouwvervoer. Hoe rijden/reden jullie naar de locaties?
De kostprijs loopt soms ook de spuigaten uit! Hoe zit/zat dat bij jullie?
Mijn verloofde wil niets met paarden of andere dieren :-) en ik heb liever geen limousine...
Allé ideeën zijn welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1924

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik8-8-2008 9:33:34

Hey Lien,

Wij hadden oude maffia wagens. Je kan zelfs voor jullie een witte Buick nemen. De suite kunnen allemaal in zwarte Traxions.
Je zult veel bekijksel krijgen :-)
En de prijs is eigenlijk zeer goedkoop. Ik vond de chauffeurs ook zeer professioneel.

Groetjes,

An

Meld misbruik8-8-2008 10:02:25

hallo,

wij gaan met een oude citroën ons laten vervoeren. Een echte OLDTIMER ... maar is wel via vrienden van ons, wij betalen ongeveer 150 euro!

Als je mensen kent kan dit de prijs wel doen zakken hoor! Veel succes er nog mee!

x an

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik8-8-2008 10:19:59

Wij hadden vrij vlug beslist dat het een Oldtimer-bus zou worden. Het oogde zeer mooi (rood/crème-kleuren) en bovendien was het supergezellig om na de viering met de ganse suite samen te zitten keuvelen op de bus terwijl we naar de feestzaal reden... Ik zou het zo opnieuw doen!
Lien, 174 dagen getrouwd :-)))

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 12:16:23

Wij hebben gekozen voor de getuigen en de ouders 2 zwarte limos wagens van de jaren 50 van het ex koningshuis. Die oude wagens zien er niet uit als de limo's van vandaag. Dat is gewoon een grote wagen die van ons :-)

En wij hebben een wit-rode oldsmobile van de jaren 50.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 15:18:09

Hey,

wij hebben een witte cadillac. Mijn vriend zijn ouders hebben zelf een oldtimer (MG) en ze zitten in een oldtimer club dus hebben zij dit geregeld...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-8-2008 19:02:22

Wij hadden een olijfgroene chrysler uit 1929. Een prachtwagen! Als volgwagens hadden wij zwarte mercedessen.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik9-8-2008 16:02:21

hey

wij hadden een oude amerikaanse politiewagen, ook heel origineel
hij kwam van bij www.nostalgic-cars.be
die vallen heel goed mee van prijs en zijn echt heel vriendelijk

zo te horen komen die van melissa ook van daar ;-) heb die daar ook zien staan en vond ze ook leuk. ze hebben ook van die cubaanse wagens in toffe kleuren

groetjes
sas

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-8-2008 15:14:42

Hey,
Wij hadden een Mini-cooper Cabrio gehuurd! heel tof en de meeste mensen vonden dit wel héél leuk! ik stuur je een foto.
P.s.
We betaalden 180 euro per dag bij Dockx
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...