Terug naar overzicht
Hey Nele,Kan dit over het bruidsparadijs gaan? Die zijn van Kapellen naar Merksem verhuisd.www.bruidsparadijs.be GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey Cindy,Dat is hem, dank je.xxxnele
Het Bruidsparadijs in Merksem?
Sorry, te snel geweest, ik had niet gezien dat het al gevonden was!
Hallo,wij zijn twee weken geleden naar het bruidsparadijs geweest en ik was behoorlijk ontgoocheld. Had me inderdaad voorgesteld dat ze er heel veel gingen hebben en dat we er toch zeker een uur gingen rondlopen. Mijn zus en mijn vriend waren ook mee, zus is nog op zoek naar een suitekleedje...Ze hadden inderdaad een kamertje met gastenboeken en een hoekje met kaarsen. Verder hadden ze een tweetal rekken met (naar mijn ogen heel antieke) suitekledij. Lingerie (één van de dingen die ik nog zocht): 1 rek met hooguit 10 (ouderwetse) bustiershandschoenen: een drietal handschoenen in een mandje tussen allerlei andere dingen die door elkaar lagenKortom het was absoluut niet de moeite om er 45 minuten voor te rijden. Als je op zoek bent naar een kleedje, denk ik dat het wel de moeite is, ze hadden vrij veel trouwkleedjes...Groetjes,Inge (1/8/2009)Wij komen van Gent en het was echt