Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkel voor allerlei in antwerpen

8-8-2008 10:20:46
hey,

een tijdje geleden ben ik op een winkel gekomen via internet waar ze vanalles voor de trouw verkopen regio antwerpen, maar nu vind ik daar niets meer van terug.
Weten jullie welke.

Dank je

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 343

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik8-8-2008 10:24:59

Hey Nele,

Kan dit over het bruidsparadijs gaan? Die zijn van Kapellen naar Merksem verhuisd.
www.bruidsparadijs.be

Groetjes

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

nele
17-7-2010
 Meld misbruik8-8-2008 10:26:11

Hey Cindy,

Dat is hem, dank je.

xxx

nele

Kris

Meld misbruik8-8-2008 10:48:06

Het Bruidsparadijs in Merksem?

Kris

Meld misbruik8-8-2008 10:49:04

Sorry, te snel geweest, ik had niet gezien dat het al gevonden was!

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 14:56:51

Hallo,

wij zijn twee weken geleden naar het bruidsparadijs geweest en ik was behoorlijk ontgoocheld. Had me inderdaad voorgesteld dat ze er heel veel gingen hebben en dat we er toch zeker een uur gingen rondlopen. Mijn zus en mijn vriend waren ook mee, zus is nog op zoek naar een suitekleedje...
Ze hadden inderdaad een kamertje met gastenboeken en een hoekje met kaarsen. Verder hadden ze een tweetal rekken met (naar mijn ogen heel antieke) suitekledij.
Lingerie (één van de dingen die ik nog zocht): 1 rek met hooguit 10 (ouderwetse) bustiers
handschoenen: een drietal handschoenen in een mandje tussen allerlei andere dingen die door elkaar lagen

Kortom het was absoluut niet de moeite om er 45 minuten voor te rijden.
Als je op zoek bent naar een kleedje, denk ik dat het wel de moeite is, ze hadden vrij veel trouwkleedjes...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)
Wij komen van Gent en het was echt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...