Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor titanium.Groetjes, Jenny
heywij hebben allebei een zilveren ring...
Wij kiezen voor wit goud; mijn verloofde ziet dat liever dan geel goud of zilver en mijn verlovingsring is (bijgevolg :-) ) ook wit goud.Succes bij jullie keuze !Joke
Hallo, wij gaan ook voor zilveren ringen gaan, ik draag zelf nooit goud vindt het ook gewoon niet mooi. En kiezen voor witgoud vindt ik dan eigenlijk sonde van het geld, dus het zullen zilveren worden mijn verlovingsring is ook zilver.wij kiezen voor mika origineel en niet duur.groetjes sylvia
Wij hebben gekozen voor niet gerodeerd wit goud. Da's niet gelig, maar ook niet wit. Zowel gouden als zilveren juwelen passen daarbij. Meestal draag ik zilverkleurige juwelen.Hou er wel rekening mee dat je zilveren ringen niet kan aanpassen (vergroten of verkleinen) en dat veel mensen in de loop van hun leven dat wel eens moeten laten doen.Dat was mijn belangrijkste reden om geen zilver te nemen.
Hallo Sdan ben je toch in het zak gezet want dat gaat wel met zilveren ringen.mijn ringske van mijn eeste communie is al twee keer vergroot.groetjes sylvia
Off topic:Sylvia:He? Echt! Bedankt! Dan moet ik zeker opnieuw naar de juwelier met een paar ringen. Dat wist ik echt niet. Het is wel om te verkleinen, maar dat zal dan ook wel moeten lukken zekers.
Wij gaan voor titanium. Ik heb nog wel eens gehoord over je ringen in de loop der tijd laten verbreden/versmalen.. Ik heb daar niet echt bij stil gestaan, aangezien mijn ouders al 34 jaar getrouwd zijn en nog nooit hun ringen hebben laten versmalen/verbreden. Dus daar lig ik niet zo van wakker.Groetjes!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
Ik ben ook niet voor het geelgoud, maar ik heb al gehoord dat zilveren ringen veel sneller slijten. En aangezien ik die ring toch gans mijn leven wil blijven dragen hebben we voor witgoud gekozen.
Hallo,Wij zijn op 08-08-08 getrouwd en hebben elkaar een zilveren ring gegeven. Ik draag zelf nooit geen goud, dus ik wou ook geen gouden ring. Wij hebben gekozen voor twee bijna identieke ringen in glans en mat, alleen mijn ring heeft 1 steentje. De prijs is ook veel aantrekkelijker dan goud. Wij waren voor deze twee ringen incl. graveren 70,- euro kwijt.Groetjes,Astrid
Beste Astrid,Waar heb jij je ringen gekocht?Groetjes, Caroline
Hoi Caroline,Aangezien wij vlak bij de Nederlandse grens wonen, hebben wij onze ringen bij juwelier Siebel in Weert (NL) gekocht. Ik weet niet of je hier iets aan hebt. Maar ik hoop dat je snel iets moois gaat vinden.Groetjes,Astrid