Terug naar overzicht
hey,mijn vriendin is daar getrouwd van de airco weet ik het niet meer maar dacht van wel en de bediening was wel vrij goed kom zelf van de hotelschool dus ben wel vrij krities
---
Dat was ik. Het was er erg warm maar je kreeg natuurlijk wel genoeg te drinken (de forfait)!!!Ik keek gisteren nog eens naar de video, sprookjesachtig,...Prinsessenkasteel ten top....Veel spektakel (waar ook ik niets van wist, superverrassingen....), zalig eten,zeer veel klasse, grand chic gewoon......Karen getrouwd 18 juli
ben daar enkel naar een receptie geweest, maar dat was al prachtig!mooie afwerking binnen, lekkere hapjes, zeer vriendelijk.. was zeer goed hoorgroetjesels
Hallo,ik ben in Sanderling gehuwd en was er inderdaad heel warm. Eten en kader zijn er heel erg goed, enkel op voorhand op papier alles vast leggen. Ons hebben ze er op verschillende manieren opgelegd.Groetjes,Tweet
Valerie jij ook?Wij moesten 8% meer betalen én er waren bij de afrekening twee personen meer gerekend voor de receptie en 1 kind meer!Die mensen waren er echt niet. Bieke was er zelf ook niet bji, enkele details waren daardoor ook niet inorde, de rest wel natuurlijk.Wanneer trouwde je daar??