Terug naar overzicht
Ik ga dit alleszins laten doen. Ze zeggen dat bij één beurt er minstens 15 cm over het heel lichaam af moet zijn...Indien dit niet zo is dan wordt je geld terug betaald. Dus ik vermoed dat je wel echt die cm's zal verliezen anders winnen ze er niets aan. Geeft dus enekel cm's maar waarschijnlijk wel een comfortabeler gevoel in je kleed...Groeten,Inneke
Waarom ga je niet naar infraline. Is goedkoper en ook doeltreffend
Ik heb dit gedaan en het heeft niets veranderd, heb zelfs 3 behandelingen gedaan want 1 werkt niet zeggen ze. heb het in combinatie gedaan met een dieet wat ook een, vereiste is. Verloren geld. Het is wel goed om gifstoffen te verwijderen ui je lichaam maar afslanken of cellulites vermindering moet je niet op hopen.
Ik wil niet te negatief doen, maar uit ervaring weet ik dat de 'metingen' in zo'n plaatsen niet altijd hetzelfde worden gedaan. (een losse lintmeter aan het begin en een strakkere na de behandeling), waardoor ze zogezegd wel een verschil meten, maar dat het er niet noodzakelijk is. Bovendien verlies je bij al die wraptoestanden veel vocht, wat je er jammer genoeg onmiddellijk nadien ook wel terug bijdrinkt.Mijn punt zijnde, behandelingen die zo duur zijn, zijn niet noodzakelijk effectief en soms is het makkelijker/goedkoper/efficiënter om een twee weken op voorhand buik en bilspieren te oefenen dan zoiets te doen...Nog een goedkoop alternatief : een afslankcreme van een goedkoop merk of bodylotion met een paar druppels etherische olie van pompelmoes, geranium en jeneverbes. Je smeert je daarmee in en dan wikkel je de zones die je ingesmeerd heb in met plasticfolie. Een uurtje of twee blijven zitten, liefst warm en onder een dekentje en daarna douchen... Even efficiënt, zeker voor cellullitis... En een satijnzacht huidje gegarandeerd....Tis maar een idee.Lindsey