Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankinstekstje

13-8-2008 11:49:48
Hoi,

Ik ben hier al de hele ochtend aan het zoeken naar een leuk gedichtje om op ons bedankingskaartje te zetten. Maar vind niet echt iets. en deze site heeft niet echt een zoekfunctie. Heeft er iemand een leuk idee?

Groetjes
Anneleen

Anneleen
1-1-2020
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 832

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik13-8-2008 12:20:02

Hoi Anneleen,

Misschien vind je dit iets.

Bedankt dat u er was. Uw aanwezigheid en uw lach waren het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.

Groetjes, Gitte

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik13-8-2008 12:28:57

Dank je wel,is wel mooi

maar het moet ook kunnen gebruikt worden voor mensen die iets gestort hebben of iets gegeven hebben, maar niet op het feest aanwezig waren

groetjes

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 13:15:15

Hallo,
eerst en vooral deze site heeft wel een zoekfunctie bovenaan intypen in de google balk naar wat je zoekt maar aanklikken op deze site dan komen alle topics en antwoorden met jou zoekwoord.

bovendien kan je de meeste bedankingstekstjes wel een beetje aan passen, denk ik.

groetjes sylvia

joke
12-7-2008
 Meld misbruik13-8-2008 14:09:07

hey,

Wij hebben 2 kaartjes voorzien; één met tekst voor mensen die er waren en één voor mensen die er niet waren maar wel iets gegeven hebben.

ons tekstje is:

Bedankt...

het was een prachtdag, een geslaagd feest
maar het allerfijnste was dat jij er bij bent geweest!

grts, joke
Al 32 dagen getrouwd!!!

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik13-8-2008 17:22:06

uw aanwezigheid, uw gelukswensen, en uw lach.
is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.
deze nemen wij grtjs mirke 27-09-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...