wendy
27-9-2008
|
13-8-2008 13:57:01
hey anneleen, wat bedoel je precies? heb je het op mensen die commentaar geven op een ongezouten manier dan? als het dat is ben ik het volledig met je eens! er zijn er hier idd een paar die het nogal bont maken groetjes xxx
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
13-8-2008 13:59:13
dat bedoel ik
|
|
Delphine
12-9-2008
|
13-8-2008 13:59:52
Goh, je hebt gelijk hoor. Maar daar moet je gewoon niet opletten. Ik ga er gewoon telkens van uit dat dat een bruidje is met een slechte dag :)
|
|
wendy
27-9-2008
|
13-8-2008 14:01:19
ja weet ook niet wat ze daarmee in hun zak hebben . het is niet leuk maar probeer je het niet teveel aan te trekken. ben ook al een paar keer mijn neus kwijt geweest... maar de meesten zijn wel lieve mensen
|
|
Vicky
6-9-2008
|
13-8-2008 14:10:58
Bedankt Anneleen! Dit berichtje doet me deugd! Meestal vind ik alles eerlijk en oprecht hoor en welgemeend. Maar een paar weken geleden ben ik hier enorm hard gekwetst. Iemand antwoordde me dat ze ni snapte dat ik iedereen lastig viel met onozelheden maar wel "vergat" te vermelden dat mijn moeke was overleden en dan een uitgestoken tong : :-p Dit was als antwoord op een bericht van mij waar ik er even helemaal door zat en mij vooral kwaad maakte op de genodigden hun perikelen en helemaal geen behoefte had om het over het overlijden van mijn moeke te hebben. Je kan dit terugvinden in mijn bericht van 4/08 "kan ik dit allemaal nog wel aan". Ben daar echt ni goed van geweest...heb even getwijfeld of ik nog wel op het forum ging terugkomen.. bedankt voor je bemerking!!
|
|
Nathalie
3-7-2009
|
13-8-2008 14:19:39
Je hebt groot gelijk. Vind ook dat er mensen zijn die grof kunnen uitvallen en dat zonder de andere persoon te kennen.
|
|
Joke
25-4-2009
|
13-8-2008 14:41:00
Inderdaad groot gelijk. Zal er ook wel mee te maken hebben dat wanneer je iets schrijft, dat vaak anders en radicaler overkomt dan het is bedoeld.
|
|
Tamara
20-9-2008
|
13-8-2008 15:12:08
@vicky
inderdaad toen ik het antwoord op jou vraag las vond ik dat er toch ook wel over. we zitten er allemaal wel eens door...
groetjes
PS alles ondertussen iets beter?
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
13-8-2008 15:22:06
Er zijn ook veel goede en vooral behulpzame reacties en dat is het belangrijkste wat we moeten onthouden hé
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
13-8-2008 15:31:11
Das inderdaad het belangrijkste wat we moeten onthouden... Ik wou gewoon eens luisteren of er nog mensen waren die er zich niet altijd goed bij voelden bij de reacties en dan heb ik het niet alleen over reacties op mijn berichtjes maar over de reacties in het algemeen.
Groetjes
|
|
Sylvie
|
13-8-2008 15:35:26
Hey Anneleen,
Je hebt gelijk, er zijn hier sommige die echt té hard zijn het hun bemerkingen en andere mensen dan nog dieper in de put steken. K zit hier ongeveer al 1,5 jaar op het forum en in het begin was iedereen lief voor mekaar, maar op sommige berichten de laatste tijd reageren sommige echt grof en dat vind 'k jammer, want tenslotte zijn wij hier allemaal om mekaar te helpen en niet om mekaar te kwetsen of in de put te steken.
Groetjes,
Sylvie 27/09/2008
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
13-8-2008 15:39:34
Dat is waar. Bij zulke reacties moet je maar denken dat ze het niet waard zijn zulke mensen. En je idd vasthouden aan de mensen die het wel goed menen. K heb al veel info en hulp gekregen en ben daar iedereen dankbaar voor. Van die andere mensen zou ik zeggen dat ze het doel van dit forum niet vatten...
|
|
sylvia
9-5-2009
|
13-8-2008 15:57:43
Hallo, Weet je wat ik erg vindt, is dat er meer mensen met dezelfde naam op het forum zitten. Zo weet je nooit wat van wie komt. Zo waren een tijdje geleden zeker 5 Sarah´s en nog 2 Sylvia´s en recent blijkbaar ook twee Vanessa´s. Dat is niet zo leuk, en je vindt moeilijker iemand terug die je toen een tip gaf maar je misschien nnog vragen had. Sorry maar daarom zit ik soms vaker op een ander forum. Ik vindt er makkelijk dingen terug en weet wie wat waar als ik nog vragen heb of wil bedanken+ bovendien kan je er ook prive iets schrijven. Natuurlijk kom ik ook graag hier omdat ik hier al bijna een jaar kom en ook veel leuke dingen en tips heb gekregen. Jammer, maar meestal gaat het weer over kijk maar naar toen met Julien,Freddy en nu Funfoto... Inderdaad zouden mensen beter niets schrijven dan wel maar ik trek het me niet aan maar die reactie toen op Vicky en haar oma was echt grof, sommige mensen hebben blijkbaar niets beters te doen. Ik ga er mijn dag zeker niet laten door verknallen. Sylvia
|
|
sarah
17-5-2008
|
13-8-2008 15:58:14
ja idd ik vind ook dat het er best wat liever en gezelliger aan toe mag gaan.
al moet ik zeggen dat ik julien toch ook wel met de grond gelijk heb gemaakt met zijn belachelijke/ kwetsende opmerkingen
|
|
Ines
3-10-2008
|
13-8-2008 16:01:57
Hey iedereen,
Tja, ik heb ook mijn bedenkingen bij sommige reacties. Anderzijds is het zo dat sommigen schrijven wat ik denk, maar wat ik niet online heb gezet net omdat het zo grof zou overkomen.
Ik heb mijzelf voorgenomen om alleen te reageren als ik echt iets aan het topic kan bijdragen of een extra vraag te stellen.
Om een voorbeeld te geven: als hier een bruidje haar droomkleed heeft gevonden en fier een link meegeeft waarop we allemaal kunnen meekijken, dan ga ik altijd wel een piepen. En soms gebeurt het dat ik dat kleed niet mooi vind, gewoon omdat het niet mijn stijl is. Moet ik daarom dat bruidje afbranden omdat ze een andere stijl heeft dan ik? Nee, dan reageer ik gewoon niet en denk bij mezelf: zij zal mijn kleed misschien ook niet mooi vinden. De gustibus et coloribus non disputandum est (een van de weinige dingen die ik nog uit mijn cursussen Latijn heb onthouden...!)
Enfin, leven en laten leven zou ik zo zeggen en de goede dingen onthouden en de slechte snel vergeten :-)
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Liesbet
31-12-2009
|
13-8-2008 16:05:23
Van sommige berichten is het echt heel erg duidelijk dat het pure reclame is, en daarvoor dient dit forum gewoonweg niet (sorry Vanessa met de mooi nagels :)). Maar om er nu op te reageren ... Feit is wel dat sommige van die mensen ervoor zorgen dat "collega's", die oprecht een goede tip willen delen met de rest, over dezelfde kam geschoren worden. Leven en laten leven zou ik zeggen, ik heb alleszins al heel wat opgestoken op dit forum. Daarom: bedankt aan jullie allen :)
|
|
Vicky
6-9-2008
|
13-8-2008 16:09:31
aan tamara(en de anderen die even een zijsprongetje maakten naar wat ik een week geleden voorhad)heel erg bedankt! het doet me echt deugd want idd groffe opmerkingen kunnen blijven hangen.. je staat al onder meer stress, je voelt je al korter dan normaal en als je dan geraakt wordt op zoiets persoonlijks...jullie hebben me de laatste bevestiging gegeven dat ik niet overdreef en bedankt daarvoor! dikke kus
|
|
Kay
22-8-2009
|
13-8-2008 16:12:04
Ja sommige mensen komen hier wel grof uit de hoek. heb het ook al eens gepost. volgens mij zijn het gewoon mensen die niet gaan trouwen en niets aan die tips hebben en forums afschuimen om mensen belachelijk te maken!
|
|
kathleen
|
13-8-2008 19:08:49
@ Sylvia,
ik kan je alleen maar gelijk geven en ook ik zit op een ander forum. Daar staat dikwijls een foto bij en zie je met wie je bezig bent niettegenstaande ik hier ook elke dag eens kom kijken en eventueel wat gedachten op doe.
Groetjes
|
|
lies
5-7-2008
|
13-8-2008 20:06:14
anneleen,
bedoel je in dat laatste zinnetje niet: 'er zijn nog koeien die Blaar heten'?
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
13-8-2008 20:15:24
dat is bij ons een uitdrukking voor dat er nog mensen zijn met bijv een zelfde naam of iets anders dat het zelfde is.
|
|
Anne
|
13-8-2008 20:47:28
Ik denk dat hieruit nogmaals blijkt dat je ook op een forum respect voor iedereen moet opbrengen en je ondertussen ook aan de regels moet houden. Want het is voor veel mensen erg frustrerend om sluikreclame tegen te komen. Ik reageer hier ondertussen niet meer op. Bekijk deze zelfs niet eens. Misschien is negeren een goede oplossing. En als mensen het nodig vinden om grof te reageren, zegt dit toch meer over die persoon? Toch vind ik het leuk dat dit hier bespreekbaar gemaakt kan worden. Veel sterkte en voor alle bruidjes, geniet van de voorbereidingen...
Groetjes
|
|
Helen
29-8-2008
|
13-8-2008 22:57:26
Dag Bruidjes
Ik las even deze topic en hoewel ik zelf niet echt op de hoogte ben van de negatieve reacties die hier soms worden gegeven, wil ik toch even een hart onder de riem steken van jullie allemaal.
Probeer van elke seconden te genieten en tracht je op te trekken aan alle lieve berichtjes die onder dit topic zijn geplaatst.
Het plannen van een bruilof is niet altijd rozegeur en manneschijn (ook ik ben al enkele keren oprecht verschoten van reacties van mijn genodigden), maar bezit wel een bepaalde magie ... Probeer vooral daar van te genieten!
Veel steunknuffels en veel plezier gewenst
Mel (29/08/08)
|
|