Terug naar overzicht
Ai dat is vervelend... dat moest weer net lukken. Maar zoals je zegt was het in het klein en in een flits... Natuurlijk gaat hij hier weinig of niets van gezien hebben. Maak je er maar niet te veel zorgen om... Waarschijnlijk verwacht hij ook al sowieso dat je in het wit zal zijn... (of niet?)
ik weet het niet..ik wou eigenlijk al van dag 1 zeggen dat het wit was maar hij wou dan ook al zwijgen over de kleur..en ik kan zo slecht zwijgenhet is ook een kleed met een vrij lange sleep dus mssn dat hij dat ook gezien heeft...groetjes
hebben jullie er even over gesproken? Wat geeft hij aan dat hij gezien heeft? Jij weet natuurlijk goed hoe je kleed eruit ziet. Logisch dat je dan vlug gaat denken dat hij de kleinste details gezien heeft (zou ik ook denken hoor)... Maar als we realistisch zijn kan hij dat bijna niet gezien hebben op een kleine foto en dan ook nog in de vlugte en hij schrok en heeft vlug weg gekeken... Babbel er even over en probeer het te vergeten. Hij zal sowieso spannend afwachten naar hoe zijn bruidje er zal uitzien en hij zal verrast zijn. Geloof me maar.
oesje,klinkt zo iets typisch wat ik ook nog zou kunnen tegenkomen ;-)Nu ja, zoals ze zeggen hij weet totaal niet hoe uw kleed er uitziet en in een flits zie je al helemaal niet goed hoe iets eruit ziet. Zeker een man niet ;)Wie weet herinnert hij zich de kleur niet eens, want er is wit, gebroken wit, parel enz...Hij zal waarschijnlijk toch al een idee ogf zoiets in zijn hoofd hebben.De echter verassing komt op jullie trouwdag.Hij kan er alleen van wakker liggen en jij ook, en hij zal er toch niets deftig van gezien hebben.Als je zo een typische "vent" hebt, don't worry. Niet slecht bedoeld hé !Vind het trouwens wel lief dat hij er zelf last van heeft dat hij het (of een flits ervan) gezien heeft.GroetjesSofie19/09/2009
ja hij is zo raar op dat gebiedwou men kleed ni zien, de kleur ni wetenmaar men kapsel mocht ik laten zien alsook men kleedje voor onze burgerlijken trouw :-)ik schrok echt gisteren, khad niks door was ne kabel aan het pakken en ineens begint hij te roepen ogen naar plafond gericht, helemaal stijf ik dacht al dat hij iets kreeg :-)dus al bij al meegevallen
Ach, niet te fel aantrekken. Hij heeft gezien dat het een wit lang kleedje is? Daarmee weet je toch nog niet veel?? 80% van de bruidjes hebben een wit lang kleed en toch ziet dat er bij iedereen zo anders uit??Wees gerust, hij zal nog steeds erg verrast zijn als hij jouw voor de eerste keer ziet staan met dat kleed effectief aan, haren opgestoken, beetje make up, juwelen,... Met heel de rimram erbij toont zo'n kleed echt heel anders dan een klein foto'tje in een flits.
Hallo, indderdaad niet te veel van aantrekken hij heeft het maar heel kort gezien en waarschijnlijk nauwelijks kunnen herkennen.uit voorzorg heb ik op mijn pc gewoon meerdere foto´s geplaats van verschillende jurken en modellen moest hij het dan eens zien dan weet hij nog niet welke het wordt, maar ik zou het ook niet fijn vinden.probeer er maar niet te veel aan te denken.op jullie dag kan hij je dan echt bewonderen das toch helemaal anders dan op foto.:-)Sylvia
Hoi Vicky,ik had bijna hetzelfde voor deze week. Omdat ik ook foto's van mezelf met het kleed op de PC heb staan, had ik met mijn vriend afgesproken dat hij niet binnenkomt in de bureau als ik aan de PC zit. Meestal zeg ik wel: "nu even niet komen want ik ga nog eens naar mijn foto's kijken" :). Een paar dagen geleden belt zijn broer opeens, die moest informatie hebben die op de bureau lag en natuurlijk komt Jurgen opeens binnen. Gelukkig had ik hem net op tijd horen aankomen en kon ik nog wegklikken, maar heb hem toch onder zijn voeten gegeven dat hij moet opletten (want ik had het nog speciaal gezegd een paar minuten ervoor!).Ik denk in elk geval dat je je niet te veel zorgen moet maken, hij heeft waarschijnlijk gewoon een glimp opgevangen van 'iets wit'. En zoals hieronder al gezegd wordt: ik denk dat de grote meerderheid van de bruidjes in het wit is! Bovendien vergeten mannen snel he, dus ik weet zeker dat er niks aan de hand is!In elk geval nog veel succes!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hey, ik heb het erger voorgehad. Ik maak mijn kleed zelf. Mijnen toekomstig wilt het absoluut niet op voorhand zien, dus blijft alles weggeborgen in mijn naaikamerke. Maar zaterdag had ik migraine, en half in slaap mompel ik dat hij het raam in mijn naaikamer moest toedoen omdat het begon te regenen. Ne minuut later komt hij naar beneden, nogal bleekskes, en vraagt doodserieus of die' beigige rok met kanten stukken, en da jaske erbij' toevallig mijn trouwkleed waren? Ik was rats vergeten dat die aan een kapstok voor de spiegel hingen, en voel mij nu doodschuldig.... Veerle