Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp graag

14-8-2008 12:13:44
Hey Bruidjes,

Had graag jullie raad gevraagd. Wij trouwen normaal gezien op 30/05/2009. Wij zijn nu volop bezig om zwanger te worden, maar dit vlot niet we zijn nu al 1 jaar bezig en 4 maand intensdief met hulp van gynaecoloog. We willen nu niet met deze behandeling stoppen omdat we erna terug van 0 moeten beginnen.
Stel dat ik voor de trouw zwanger geraak,hoe zouden jullie het dan doen?
Heel het feest uitstellen of 30 mei 2009 enkel met suite eten en feest met al de rest ,1jaar later.
Graag jullie reacties, je mag ook je eigen idee geven

groetjes

sarah
27-1-2016
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 669

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 12:36:32

Ik zou het feest helemaal niet uitstellen!
Jullie leven al zo lang naar een zwangerschap toe, laat jullie kindje meevieren vanuit de buik :)

Kirsten
9-9-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:51:55

Hallo Sarah,

Geen gemakkelijke beslissing denk ik he...
Ik zou de twee ook doorzetten. Natuurlijk is het ook afhankelijk of je echt in je gekozen trouwjurk wil passen op je dag of is dit niet zo belangrijk? Een feest een jaar later...dat kan maar dat gaat dan niet meer hetzelfde zijn dan alles in korte tijd, ik denk dat het feest minder speciaal zal zijn. Maar een feest als je de pech hebt om hele dag misselijk te zijn?

Veel succes bij de twee :-),
Kelly

nele
17-7-2010
 Meld misbruik14-8-2008 13:07:40

Hey,

Kijk als je zolang probeert en je geraakt zwanger denk ik inderdaad ook als je daar staat met je buikje je extra blij zult zijn je hebt de 2 dingen dan die je zo graag wilt je trouw en je kindje.
Inderdaad de kans zit erin dat je rapper moe bent en evt misselijk maar dat kan altijd. Probleem is ik zou doorgaan een ander zou het evt uitstellen maar je moet echt naar je eigen luisteren.
Het enige waarvoor je het evt niet zou doen is evt misselijkheid en je kleedje (alhoewel er heel mooie kleedjes zijn voor als je zwanger bent)

xxx

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 13:51:29

wij zijn ook al een jaar en 3 maanden bezig voor een kindje.
toen ik na een half jaartje niet zwanger was, heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd.
Nu wou ik heel graag zwanger zijn als we trouwden, maar als ik nu trouw, heb ik ofwel net mijn maandstonden gehad, of ik ben pril zwanger
de zwangerschap is zeer welkom, maar de stap naar de gyneacoloog gaan we pas na de trouw zetten. We hopen nog op een wonder...
Ik zou zeggen: doe wat je hart je ingeeft...
en bij mij zou dat zijn: niet stoppen, en feest niet uitstellen...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 17:39:14

Hallo,
Grappig ik zit net met hetzelfde wij trouwen 9mei en als het nog was gelukt voor augustus was het geen probleem geweest maar nu gisteren was het weer loos alarm weer niets.
Nu ben ik natuurlijk ook aan het denken verder proberen of toch even wachten.
Maar nu heb vorige week met mijn mama daarover gesproken en ze zij me, wat maakt het nu uit of je daar met buikje staat of niet je wil het toch alle twee.
En das waar ik wil het alle twee graag, het risicó is dat ik daar misschien hoog zwanger ga staan maar even goed kan het zijn dat het nog een half jaar duurt voor het eindelijk lukt en dan ben ik pas 3maand zwanger dat zie je nog niet eens echt.
Dus ik denk dat ik er gewoon mee door ga, ik wil al bijna een 1,5 een kindje en ben al 2,5jaar verloofd,ik ga dus denk ik niet meer wachten.
Ik denk dat we al eens met elkaar gemaild hebben ben je niet sarah die ook met de goede herder trouwt en ook als thema vlinder heeft.

Veel liefs en elke beslissing die jij of jullie nemen is de beste voor jullie, niet aantrekken van wat anderen eventueel zeggen.

En veel moed ik weet het is niet makkelijk.

Sylvia

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik14-8-2008 19:58:42

Hey Sylvia,

Inderdad dat ben ik, toevallig dat we met hetzelfde zitten, ik zou graag alletwee doen maar ja, finacieel zal dit wat gaan kosten onze trouw zo'n 10.000 euro en een kindje kost al snel 5000 euro, en we zijn nu in behandeling bij de gynaecoloog op 4 maanden tijd heeft ons dit ook al 1000 euro gekost.

ik weet het echt niet meer...

Katrijn

Meld misbruik15-8-2008 10:36:41

Hoi Sarah,

Ik kan je maar één raad meegeven: maak je geen zorgen. Je zal zo gelukkig zijn als je kindje eenmaal heeft besloten te komen dat alle andere problemen in het niets zullen verdwijnen. Zulke dingen kan je toch nooit tot in de puntjes "plannen". Wat moet komen, dat komt. Dus, geniet van de voorbereidingen voor je huwelijk, probeer te ontspannen, en je zal zien dat het vast allemaal wel op zijn pootjes zal terecht komen. Veel succes! en don't worry.

knuf

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-8-2008 11:50:00

ik heb je een mailtje gestuurd

nathalie
7-8-2009
 Meld misbruik20-8-2008 10:52:17

hallo
ik ben vijftien jaar geleden al eens getrouwd geweest en heb al twee fantastische kindjes. Ik hertrouw volgend jaar en wil met mijn nieuwe partner nog een kindje. Trouwen is fantastisch, kinderen ook. Ik zou het zeker niet uitstellen. Het zou al toeval moeten zijn als je moet bevallen op de dag van de trouwdatum zelf. Dag ervoor is geen probleem en de dag erna eigenlijk ook niet. Als je naar allebei zo naar uitgekeken hebt zou het een geschenk zijn als je ze samen kan beleven en naartoe leven. Het zou een fantastische periode zijn, te werken naar een trouw toe met diegene die je het liefst vanal ziet en dan nog met een kindje in je buik erbij zou het alleen maar completer maken. En een bol buikje op je trouw? Fantastisch toch? Kinderen krijgen is geen ziekte, ik bouwde nog vlotten toen ik een week over tijd was, het hangt ervan hoe je zelf een beetje ingesteld bent. Geniet er maar van, van alles wat komt. En heel veel succes, welke beslissing je ook neemt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...