Terug naar overzicht
hoi sofie,Voor mij is het nog een weekje en dan is het zover. eindelijk na 179 dagen wachten begin ik toch wat ongeduldig te worden. ik ga ook het bruidsboeket goeien maar heb een ander laten maken een verkleinde versie. want het is inderdaad de bedoeling dat de persoon die het vangt het ook mee naar huis krijgt. ik denk dat we het ergens tussendoor op het avondfeest doen. denk niet dat er een speciaal uur voor is. allé veel succes en hopelijk is het mooi weer want voorlopig staan er donderwolken op de 23ste augustus.groetjes
Ik heb al verschillende bruidsboeketten gezien die gevriesdroogt zijn geweest,en nee dank je,na een jaar of 10 ziet het er nie uit,ik vindt het zonde om daar dan zoveel geld aan te geven.Onze dag is reeds geweest en de fotograaf heeft er enkele hele mooie foto's van gemaakt,ik ga er een mooi canvasdoek van laten maken.Mijn boeket zelf ben ik de dag na de trouw op boma haar graf gaan leggen (zij is gestorven 4 maanden voor onze trouw).Als je het wil "gooien" zou ik zeker een copie laten maken,je kan dat dan mss doen als jullie op het feest de speech hebben gehouden voor de gasten.Succes sarah
Een tipWij hadden een miniversie van mijn boeket voor een bruidsmeisje waar dan met lintjes de ringen aan hingen. Dat boeket ging ik gooien maar heb ik dan toch niet gedaan. We vonden geen moment en mijn man wilde ook niet met de kousenband gaan gooien.Ik ben eigenlijk wel blij dat ik die nog heb...xKaren
Dat ander boeketje verwelkte heel vlug en rook niet zo fris dus smeet ik het weg. Ik liet mijn bruidsboeket liggen voro we weggingen op reis en het was mooi uitgedroogd als we thuiskwamen.Ik ga het zeker houden...
Mijn schoonmoeder gaat het bruidsboeket maken.en ik ga het weggooien, en inderdaad, de persoon die het vangt krijgt het ook mee.Ik ga dat doen tussen het hoofdgerecht en het dessert, vlak voor het dessert (dus na de eventuele opvoeringen van vrienden, foto's, speech...)Ik heb er dan een hele dag plezier van gehad, en dan wil ik iemand anders er een plezier mee doenIk moet er wel bij zeggen, ik ben niet zo'n bloemenmeisje...GroetjesHeidi13/09/2008
Hoi, ik heb mijn boeket weggegooid na de openingsdans. Was een tof moment, mijn vriendinnen zijn (bijna) allemaal nog ongetrouwd, dus twas veel volk en dan doet iedereen graag mee. Dacht ook eerst een copy weg te gooien, maar was toffer zo. De persoon die het ving was heel erg content en ik had toch genoeg herinneringen ;)Groetjes!Cathy
Ik gooide mijn boeket niet weg. Er waren zowiezo weinig ongetrouwden aanwezig en ik koos voor een boeket van satijnen bloemen. M'n boeketje blijft voor altijd mooi en staat nu te pronken om de livingkast!Groetjes evy2 weken getrouwd
wel.. ik ben ook van plan om het achter me te gooien! ik vind het wel een mooie symboliek. en zo'n gedroogd boeket vind ik toch niet mooi..onze fotograaf zal het zeker vastleggen op foto, da's genoeg. ik vind het wel grappig om dan te zien wie het vangt en het is toch een mooi kado dat je weggeeft. voor mij hoeft het geen copie te zijn, gewoon het echte! mijn dag is dan gepasseerd en het is dan aan de volgende ! :)