Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Sofie - Jurk Linea Raffaelli tweedehands

17-8-2008 11:46:36
Hey Sofie,
Ik heb zeker foto's van de jurk die ik kan doormailen. Laat je emailadres achter en ik stuur ze met plezier door! Het is een halterjurk M40 waar geen retouches aan zijn gebeurd dus alles kan nog. Ik heb er ook een stola bij die inbegrepen is in de prijs. Ik vraag 500 euro (nieuwprijs was 1190 euro). De jurk is gereinigd en in perfecte staat. Komen passen kan uiteraard altijd.
Andere geïnteresseerde toekomstige bruidjes kunnen uiteraard ook hun emailadres achterlaten.
Groetjes,
Lien

Lien
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 436

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik17-8-2008 16:46:51

s.sofie.d@gmail.com
Ik kan natuurlijk nog niet beloven dat ik het ook echt koop. Maar het zou wel leuk zijn als dat nu net is wat ik zoek.
Groetjes

lies
29-8-2009
 Meld misbruik19-8-2008 20:56:51

hoi,
kan je de foto ook doormailen naar zonneke153@hotmail.com?
Ik heb al verschillende foto's gezien van hun collectie en vond er wel enkele de moeite.

alvast bedankt,
Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...