TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Catherine
6-9-2008
|
17-8-2008 17:27:54
Dag Vicky,
Allereerst een dikke proficiat voor je wettelijk huwelijk. Ook wij tellen af naar 6 september, dan trouwen wij zowel voor de wet als voor de kerk. Net als jullie hebben we alles reeds tot in de puntjes geregeld en moeten enkel de komende twee weken nog even contact opnemen met de bloemist, fotograaf, dj, ... , ons draaiboek overlopen met onze suite en de snoepzakjes vullen. We hebben dus nog geen enkele stress. Zalig, éh, als alles voorbereid is en je enkel nog moet aftellen?!?! Ik tel in ieder geval met jou mee af!
Groetjes,
Catherine
|
|
Vicky
6-9-2008
|
17-8-2008 17:41:20
Hey Catherine, Inderdaad, we zijn er goed op tijd aan begonnen om de laatste weken nog wat op ons gemak te zijn! Een paar weken geleden ben ik wel even "gecrashed" door kuren van de genodigden maar ik heb mij herpakt en mij voorgenomen enkel te genieten!!! En ook gisteren heb ik dat gedaan, zelfs men eigen papa zei dat ik balkte van het zelfvertrouwen(en voor mij is dat heel wat). Geen zin om te mailen? groetjes!
|
|
Jitse
6-9-2008
|
17-8-2008 18:38:26
Hoi Hoi, Wij ook voor 6 september! Gisteren hebben we allebei onze vrijgezellen gehad en daarmee is het aftellen serieus begonnen! Het was een schitterende dag, hopelijk wordt de 6e ook zo! Stress hebben we ook nog niet, alles is onder controle... dus nog even zalig genieten!
Jitse www.prinsenprinses.bruiloftsite.nl
|
|
Lieke
6-9-2008
|
17-8-2008 19:52:18
Hallo allemaal,
Wij trouwen ook op 6 september voor de kerk. Volgende zaterdag (23ste) is het feest van de wet, met barbecue voor de familie. Mijn vrijgezellenfeestje ging vorige week zaterdag door, was heel leuk trouwens, mijn 'verloofde' heeft gisteren zijn feestje gehad. Nu inderdaad aftellen. We hebben nog geen echte stress, al beginnen we nu echt wel te beseffen dat het dichtbij komt.
Spannend!
Groetjes, Lieke
|
|
An
|
17-8-2008 21:40:50
Hallo,
ook onze grote dag gaat op 6 september zijn, het aftellen is begonnen. aanstaande vrijdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje, mijn vriend heeft de zijne al gehad! En dan ieder weekend wel een feestje, het zal vlug 6 september zijn. veel moeten we niet meer doen, nog kleine dingen maar alles komt in orde .... hopen op mooi weer en dan kan het niet meer stuk! Succes voor iedereen hè! ...
groetjes,
An
|
|
Katleen
6-9-2008
|
18-8-2008 11:15:31
Wij trouwen ook op 06/09. Gisteren hebben we onze tafelschikking gedaan en dat ging vlotter dan verwacht. verder zijn het nog wat details die we moeten regelen maar we zitten goed op schema. Ik begin toch wel al een beetje zenuwen te krijgen. Op 09/08 had ik mijn vrijgezellen. Die dag was super (terwijl ik er eerst wat tegenop gekeken had). We zijn 's avonds samengekomen met de mannen en zijn er stevig ingevlogen. We krijgen nu heel veel berichtjes van vrienden die hopen dat onze trouw even leuk gaat zijn. Ik kijk er nu écht wel naar uit (we zijn al verloofd sinds 10/06/07).
Groetjes en duimen idd voor goed weer!
Katleen
|
|
eline
5-9-2008
|
18-8-2008 12:12:11
Hey Vicky,
Wij trouwen op 5 september en hebben precies nog wel het enen en het andere te doen in vergelijking met de bruidjes hieronder.
Wat wij nog moeten doen zijn volgende puntje * afronden contract met feestzaal * snoepzkajes maken * nog eens Dj contacteren * onze openingsdans verder inoefenen * de volledige route van die dag controleren * het vervoer verder in detail regelen daar iedereen met de eigen wagen rijdt * nog eens naar het stadhuis voor doornemen ceremonie daar wij niet voor de kerk trouwen en dus 30 min hebben in het stadhuis * onze geloftes nog schrijven * onze speech voor het avondfeest
Dit weekend hebben we tafelschikking volledig afgewerkt en deze avond wordt eindelijk het bruidsboeket bestel mijn ventje vond het anders veel te vroeg en dat is zijn taak dus heb ik hem daarin vrij gelaten
Nu zaterdag 23 aug hebben we onze vrijgezelle
Het laatste weekend voor ons feest zullen wij de autos eens goed onderhanden nemen en de schuur bij mijn moeder thuis waar de familie receptie doorgaat versieren en nog wat bootschappen doen voor die receptie
De dag voor de trouw nog bloemstukjes maken en de versiering afwerken en in een vluggertje de autos heewassen en dan naar de feestzaal alles brengen
Dus wij hebben nog het ene en andere te regelen maar dit maakt het net leuk Stress hebben we nog niet want alles verloopt volgens planning dus dat betekend dat alles inorde komt en op die manier hoeven we niet eindeloos uit te kijken want we zijn er nu nog heel veel mee bezig waardoor de tijd ook rap gaat Joepiiieeeee
groetjes ELine 05/09/2008
|
|
Yasmina
6-9-2008
|
18-8-2008 13:14:37
Hey ladies
Wij trouwen ook op 6 september, in Herentals-Grobbendonk. Wij moeten alles nog eens overlopen, de menu, de muziek, het misboekje moeten we nog verder afwerken, nog eens afspreken met fotograaf, en ook op het laatste snoepzakjes maken. Het komt dichterbij, nog 19 dagen! Ik wens iedereen veel geluk met het weer en met al de rest natuurlijk!
De 29ste augustus is het schietavond bij ons thuis, een groot probleem is dat we nog geen schietkanon hebben... hopelijk komt dat nog in orde!
Groetjes Yasmina en Roel
http://users.pandora.be/Raoul-Yasmina/
|
|
Sophie
6-9-2008
|
18-8-2008 17:20:00
Wij trouwen ook op 6 september! Het begint nu wel heel dichtbij te komen. Bij ons is het meeste ook al geregeld! Nu nog duimen om mooi weer!
Groetjes Sophie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|