TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
|
18-8-2008 12:53:42
Hallo,
Wij trouwden op 2 augustus en vroegen amantes voor hun muzikale begeleiding. De prijs was 450 euro (of 400 weet ni goed meer) en dat waren ze zeker waard.
Neem gerust een kijkje op hun website.
groetjes katrien www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Lientje
8-11-2008
|
18-8-2008 13:51:37
Wij hebben hen ook en ik dacht dat het maar 350€ was?
|
|
evy
1-3-2009
|
18-8-2008 14:57:03
Hoi GJ,
Wij zijn op 1 aug getrouwd in Turnhout en hadden Duas (www.duas.be ) Heel erg tevreden over hen! Wij betaalden hen 200€. Zeker een aanrader!
Groetjes evy 17 dagen getrouwd
|
|
Lien
16-2-2008
|
18-8-2008 20:17:45
Wij hadden David & Koen (www.davidenkoen.net ). Super gewoon en heel professioneel. Binnenkort spelen ze op een bruiloft van een vriedin van mij (nadat zij hen bezig hadden gezien bij ons) en ik kijk er nu al naar uit ze terug te horen. Groetjes, Lien, 184 getrouwd :-)))
|
|
GJ
19-6-2009
|
18-8-2008 20:36:37
Aan allen, alvast erg bedankt voor alle suggesties!!! Reacties zijn nog steeds welkom, maar ik ga alvast jullie aanraders nachecken ;-)
|
|
David
|
19-8-2008 17:20:31
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Tom
|
19-8-2008 18:28:29
Hallo
Neem zeker ook een kijkje op www.imperialbrass.be . Dit is een koperkwintet dat vieringen verzorgt (al dan niet met zangeres). Je vindt ook nog enkele suggesties op deze site onder www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten .
Contacteer me gerust voor meer info!
Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
20-8-2008 11:34:10
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante en speel heel geregeld afhankelijk van jullie voorkeur in verschillende bezettingen trouwmissen. Stuur me gerust een mailtje voor verdere info naar tantrijn@hotmail.com. Geniet nog van de voorbereidingen! Mvg, Sanderijn
|
|
Annelies
|
21-8-2008 3:03:42
Hoi!
Mijn vriend is professioneel muzikant en doet samen met een beestig goeie zangeres geregeld huwelijksvieringen.
Laat gerust een mailtje om meer info, dan stuur ik je alle details door, incl. prijs ed...
Alvast veel succes!!
Groetjes, Annelies andalouseke@yahoo.com http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889 (foto's!)
|
|
Kris
|
21-8-2008 9:52:59
Beste,
Surf vrijblijvend naar www.art-times.be , onder de rubriek events. Onze mogelijkheden zijn uiteenlopend, volgens jullie budget en muzikale voorkeuren. Wij werken ook steeds met professionele muzikanten.
Met vriendelijke groeten,
Kris
|
|
Wouter
|
22-8-2008 19:07:18
Hey,
Duas is een akoestische covergroep met eigen nummers. We verzorgen wekelijks huwelijksvieringen over heel België en Nederland.
Vanaf 200 euro.
Meer info op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
23-8-2008 21:04:01
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info: jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes!
|
|
Stef
|
29-8-2008 1:30:13
Professionele live muziek uit de Kempen: Kiki's Lounge !! Meer info op http://www.kikislounge.be
Groetjes, Kiki en Stef
|
|
Ilse
|
30-8-2008 11:21:58
Dag GJ,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Christophe
|
30-8-2008 12:00:05
neem eens een kijkje op www.elmevents.be schitterende covers gebracht op een ingetogen, eigenwijze manier met stem als hoofdinstrument en gitaar. Op en top professional (binnen en buitenland).
groetjes,
Katrien
|
|
David
|
20-9-2008 11:54:14
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit Geel en luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
katia
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|