TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
miranda
27-9-2008
|
19-8-2008 10:07:20
hallokes, ik woon in rumbeke en mijn visagiste is van de mylene. ze doet het heel professioneel en heeft mij al es komen opmaken. ik had een demo gegeven van mylene en blijkbaar komen ze dan gratis op je huwelijk. indien je haar adres wilt kan ik je die doorgeven grtjs mirke 17-09-2008
|
|
Gwendoline
7-6-2008
|
19-8-2008 11:12:47
Hallo Marijke,
Ik ben naar Beautystudio Silke geweest, zij zit op het Kerkplein te Rumbeke, ze komt wel niet aan huis. En ik was super tevreden. Ik ben eerst eens geweest voor de proefmake-up. Dit zou ik wel aanraden. Toen heeft zij het verschillende zaken uitgeprobeerd, ik mogt toen zeggen wat ik wel en niet zag zitten. Zij schreef toen alles op en het was echt perfect op mijn trouwdag!!!! Ook mijn mama is bij haar geweest, ze was ook heel mooi hoor! Ik kan niets anders dan lof zeggen over Silke, ze is heel vriendelijk en geduldig en laat je echt kiezen, ze dringt haar eigen idee niet op! Toen ik voor de proefbeurt ging duurde het 30 à 45 min. Maar op mijn trouwdag duurde het slechts 20 min, want we hoefden niets meer uit te proberen.
Ik denk dat ik zo rond de 20euro betaald heb bij haar, misschien zelfs iets minder! De prijslijst hangt aan de deur dus je kan zien hoeveel ze vraagt.
Ik was ook eerst bij mylene langs geweest, maar ik was niet zo tevreden want hun producten bleven niet, na een tijdje begon alles te vervagen, zoals font de teint.
Nog veel succes tijdens je zoektocht! Groetjes Gwendoline
|
|
Delphine
6-6-2008
|
22-8-2008 10:40:43
Hoi,
Ik ben één jaartje voor jou gehuwd (op 6/6/2008) en ik had Elke van Looks of versailles. (www.looksofversailles.be ) Dit is een dame van Harelbeke die bruidskapsels en- Make up doet. Voor proefkapsel of proefmake-up ga je gewoon bij haar thuis, op de dag zelf komt ze aan huis! Ik was heel tevreden! Prijzen staan op de web site! Groetjes,
Delphine (reeds 77 dagen gehuwd!!!!)
|
|
Valerie
|
25-8-2008 14:13:06
Hallo Marijke,
Ik verzorg bruidsmake-up aan huis. Voor meer info, valeriecasteleyn@hotmail.com
Groetjes!!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|