Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes Lier

19-8-2008 11:11:34
Hey toekomstige bruidjes,

Ik vroeg me af of er nog bruidjes in Lier zijn die zo goed als alles moeten regelen en die hun ervaringen met mij willen delen. Wij hebben nog 221 dagen op de teller staan en hebben dus nog veel te doen. Ook ideetjes of dingen waar we op moeten letten zijn altijd welkom.
Laat mij gerust iets weten.
Groetjes
Anke
ankedanneel@hotmail.com

Anke
27-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 765

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik19-8-2008 11:17:17

Hoi Anke

Wij hebben ook nog 221dagen op de teller staan vandaag. Ben afkomstig van de Kempen, dus niet echt Lier. We zijn langszaam aan aan het vorderen, maar nog wel wat werk.
Groetjes
Kim

stijn
4-7-2009
 Meld misbruik19-8-2008 13:12:35

Hey,

Wij trouwen volgend jaar 04/07/2009. Dus wij hebben nog rustig de tijd om alles te regelen en te genieten van die momenten. Ik woon in Mechelen dus dat is dicht tegen Lier, ons feest zal zelfs doorgaan in Lier, namijk in 'Hof van Beatrijs'. Ik vind het altijd wel leuk om ideeën en tips te krijgen en wil U zeker ook mijn ideeën en tips meegeven.
Groetjes,
Ilse

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik19-8-2008 15:20:42

Hey Anke

Wij zijn van Koningshooikt en bij mij staan er nog 284 dagen op de teller. Nog iets meer tijd als jullie dus om alles te regelen, maar ik veronderstel dat bij jullie het meest noodzakelijke al wel geregeld is? Wij huwen op 30 mei 2009 in Lier. En jullie?

Groetjes Caroline

Anke
27-3-2009
 Meld misbruik19-8-2008 20:51:25

Hey,
leuk dat jullie geantwoord hebben.
Wij geven ons feest in de vlaschaard in Hulshout (iets prijslijker dan het erg mooie hof van beatrijs of nazareth hier bij ons in Lier)
De Kerk wordt natuurlijk die in het begijnenhof. Mijn kleed is al gekozen en familie is ingelicht maar voor de rest moet alles nog gebeuren.
Vind het moeilijk om alles zo wat te regelen.
Ik zit het meeste in met het misboekje. Dus mochten er daar tips over zijn.

Groetjes

Elke
16-5-2009
 Meld misbruik19-8-2008 22:48:09

Hoi Anke,

ook wij huwen te Lier( aangezien we er wonen) en dit binnen 270 dagen. Ook wij huwen in de begijnhofkerk ( mooi hé). Bij ons zijn er al wat zaken geregeld: feestzaal: La Grange in Massenhoven, fotograaf: Katrijn uit Duffel, vervoer, ceremoniemeester, zelfs mijn bruidsjurk is dit weekend (totaal onverwachts!!) gekozen. Maar ja, als je dé jurk tegenkomt... Hou ons op de hoogte, dan doe ik dit ook!!

Nog veel plezier, Elke
16/05/09
elke_henderyckx@hotmail.com

Kelly

Meld misbruik20-8-2008 9:45:55

Hey,

wij trouwen in Berlaar op 16 mei 2009. Da's in de buurt hé!
De belangrijkste dingen liggen al vast : zaal (Rubens in Berlaar), de ceremoniemeester, mijn kleed, videograaf,...
In september krijgen we van de pastoor boeken mee om ons te helpen bij het opstellen van de mis.
Dan kunnen we elkaar zeker helpen!

Groetjes,
Kelly

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik20-8-2008 10:20:53

@Elke,

Wij trouwen ook in Lier, maar al in oktober dit jaar en wij hebben ook Foto Katrijn uit Duffel.

Ons feest is echter niet in Lier, maar in Noorderwijk (Herentals) in het Daemshof.

Met misboekjes kan ik jullie niet helpen, want wij trouwen niet voor de kerk. Maar voor al de rest kan ik jullie misschien wel op weg helpen als dat nodig moest zijn.

Groetjes
Ines
3/10/2008

stijn
4-7-2009
 Meld misbruik20-8-2008 13:13:04

Hey,
Wij zijn nog maar pas begonnen aan de voorbereidingen. Momenteel staat de zaal al vast, onze getuigen zijn gevraagd en de bruidskinderen, dj is ook inorde... Vrijdag hebben wij aan afspraak bij de pastoor voor de eerste kennismaking en voorbereiding.
Groetjes

Anke
27-3-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:53:28

@Kelly

Hey,
wat houd een videograag eigenlijk in en welke heb je dan genomen?
Mag ik ook weten welke ceremoniemeester jullie hebben?
Veel plezier met het verder plannen van jullie trouw.

Groetjes
Anke

Kelly

Meld misbruik22-8-2008 20:41:31

Hey Anke,

Onze videograaf Freddy van de cauter (via goeie referenties op dit forum gevonden) uit St. Antonius Zoersel zal heel onze dag filmen. Hij filmt van de moment dat ik wordt opgemaakt tot 2u 's nachts. Hij monteert dan alles tot een film van 1u - 1u15 met mooie muziek bij. We hebben al voorbeelden van hem gezien en dat was echt af! En heel belangrijk : voor een schappelijke prijs.
(Wij vonden een film leuker voor de kinderen, om achteraf ne keer terug te zien.)

Ivm onze ceremoniemeester hebben we even moeten zoeken. Heel veel mensen willen dit niet meer doen, omdat ze meer verdienen aan een begrafenis! We hebben uiteindelijk Mark Sel uit Duffel bereidwillig gevonden voor onze ceremonie te leiden. (We hebben niet voor de klassieke manier gekozen. Maw mijn toekomstige gaat de avond voor onze trouw bij zijn ouders slapen en zal dus van daaruit naar het gemeentehuis gaan. Ik blijf met de kindjes thuis slapen en we zullen elkaar dan pas op het gemeentehuis voor de eerste keer terug zien.)Is dus niet zo simpel voor de ceremoniemeester om alles in goede banen te leiden!

Als je graag had geweten hoeveel we betalen, mag je gerust een mailtje sturen naar KellyLevens@hotmail.com

Ik wens je natuurlijk ook veel succes!

Groetjes,
Kelly

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 20:57:46

Hey,
Wij zijn vorige maand getrouw en hebben feest, fotoshoot,en boottoct in Lier gedaan.
De boottocht om de tijd te breken voor de familie; zij werden na onze ftotshoot met busjes vanuit Restaurant Zuid-West naar de bootjes gebracht.Iedereen was hierover zeer entousiast.
Onze fotoshoot ging door in het park en het begijnhof.
Maar ons hoogtepunt was: Wij hebben buiten in de tuin vanZuid-west(op de middag) onze huwelijksmis gedaan met een priester van 'de goede herder' van Dendermonde. Alles was piekfijn in orde gebracht door de mensen van Zuid-West.
Ook ons avondfeest is hier doorgegeaan! Heel lekker eten en zéér vriendelijk personeel!Ook de voorbereidingen met de eigenares waren uitstekend, zéér tof, vriendelijk en alle formules zijn mogelijk!
Een echte aanrader!
Wij hebben sinds ons huwelijk ons hart verloren aan Lier!
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...