Terug naar overzicht
Ik denk dat dat wel gaat meevallen, hoor.Vriendin van mij had ook zo een kleedje waarbij je de sleep met een klein lusje in een knopje kon vastmaken op haar onderrug.Toen hebben gewoon vrijwilligers op het feest dat gedaan.Als je mama en papa beiden weten hoe het praktisch in elkaar zit, kunnen ze in geval van nood nog iemand commanderen hoe het moet, he. Heb je geen zussen, schoonzussen, vriendinnen ofzo van wie je het niet erg vind dat ze aan je onderrug prutsen?
ja men vriendinnen of vriendin-ceremoniemeester maar ik dacht dat je dan toch wel wat moest weten hoe..en ik zie niks als ze het aan het doen is :-)
Bij mij was papa ook mee MAAR ze hebben het mondeling gezegd en op de dag zelf heeft mama er een HUGE sluitspeld in gestoken en daardoor kwam het natuurlijk ook niet los.MIjn kleed kwam van bij Le Chapeau en er zat een heel fijn satijnen lint in, dat telkens loskwam bij het knopen!
oei zou ik echt een veiligheidsspeld moeten voorzien?is dit een zicht?
Bij mijn vriendin was er onderaan haar sleep een lusje. Op haar rug had ze een rij knoopjes en dat lusje moest je zoeken aan het einde van de sleep en dan rond een knoopje doen.Bij haar was dat echt mooi gemaakt (kleed van naaister). Het was gewoon efkes zoeken naar dat lusje, want dat zag je natuurlijk niet als de sleep los hing. En dan dat lusje rond een knoopje frullen. Ik denk wel dat het één keer is losgekomen, maar dan heeft iemand dat er terug aan geprutst.
Hey,Bij was het ook voorzien met lussen, maar dat hield niet. Dus ook de grove middelen genomen en een stevige sluitspeld gebruikt. Je ziet dit niet hoor, je moet natuurlijk wel het grootste gedeelte dan langs de binnenkant van je kleed steken. Op die manier heb ik dan nog een hele avond kunnen dansen zonder probleme.Groetjes
die sluitspelden zijn dat grote veiligheidsspelden? En waar koop ik die?Dan neem ik het mee just in case.
Hoi,Bij mij was dit met een lusje en lintjes onder mijn sleep.Dit ging zonder problemen en is ook niet losgekomen gedurende de hele dansavond!Alleen was het ff zoeken welk lusje omdat ik er 2 had...Groetjes and good luck!Katrien
Die veiligheidspelden heb ik gekocht in Veritas. Dat zijn er zo die wat geplooid zijn en met plastiek kopje (worden ook gebruikt voor stoffen pampers denk ik)Groetjes
neem zeeeeeker veiligheidsspelden mee... Op mijn huwelijk is het kleed echt voortdurend losgekomen en dat was niet super leuk :(groetenKim
Bij mij hield dat ook niet, zo'n opgebonden sleep. Na een keer of 2 heeft mama er gewoon 2 veiligheidsspelden in gestoken.
hallo,wij zijn vorig jaar getrouwd en bij mij hadden ze aan de binnenkant van mijn kleed, op 2 plaatsen, 3 haakje gezet (zoals bij een bh) en bij mij is alles perfect blijven zitten.
hoibij mij is het met een lusje en een draadje. het is heel simpel eigenlijk. mijn mama heeft meegekeken en zal wel lukken. Moet juist zien dat je hem deftig opknoopt dat hij blijft hangen.grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl