Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

19-8-2008 21:14:59
hey bruidjes,

Kent er iemand een goede ceremoniemeester in de buurt van Lier. Kan er mij ook iemand zeggen wat de kost hier zo gemiddeld van is? Ik ben nogal vrij perfectionistisch en wou eerst alles zelf doen maar hoe meer ik er over begin na te denken hoe minder ikdit zie zitten.
Kan iemand mij misschien helpen.
Groetjes
Anke

Anke
27-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 751

Kelly

Meld misbruik20-8-2008 9:30:30

Hey,

wij wonen in Berlaar en doen beroep op Mark Sel uit Duffel en betalen 200 euro. Hazenbosch in Lier kostte 140 euro (denk ik)voor 4u ceremonie, excl. vervoerskosten. Ik vond hem alleen wat traditioneel!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik20-8-2008 10:27:59

Hey Anke,

Ik kan je ten zeerste Eddy Wouters aanraden!
Wij zijn op 9 augustus getrouwd, en hij heeft ons van begin tot eind fantastisch begeleid! Hij heeft oog voor alles en iedereen, lost de dingen discreet op...
Hij woont in Deurne, op google vind je zijn site wel terug.
Wij betaalden in totaal 350 euro (hij is van 8u tot 20u bij ons geweest). Standaard vraagt hij 150euro voor 4 uur.
Helemaal niet duur dus!

veel succes!
xxx
www.thierry-amber.bruilofsite.nl
al 11 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...