Terug naar overzicht
Hey,Ik zou maar in actie schieten als ik jou was. Op het mijne was het 7 maanden wachten!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Ik heb 4,5 maand moeten wachten op het mijne.Veel ligt eraan va n welk merk of welke collectie je eentje wil.Succes sarah
Hallo,Ik heb het mijne 7 maand op voorhand besteld, zo heb ik nu nog een maand om te passen.Rebekka
Ik heb mijn jurk begin december besteld en hij was er pas eind juni...Dus niet te lang wachten met zoeken.Succes!Groetjes, Tineke
Ik heb mijn kleed van linea raffaeli vorige week besteld en het zal binnen zijn midden oktober. De levertijd van linea is 8 weken.De winkels dringen er natuurlijk op aan om goed op voorhand je kleed te bestellen, om hen zelf een beetje meer ademruimte te geven, maar dit is dus niet echt nodig.Groetjes,Anneles
ian stuart was toch bijna 6 maanden wachten... dan nog eens passen en daarna nog eens voor definitieve pas. ik zou dus wel 7 a 8 maanden op voorhand gaan..
Hoi Nele,Mijn kleedje is van Linea Raffaelli. Ik heb het gekocht eind februari en het is pas binnengekomen op 18 juli. Ik had al een keertje eerder naar de bruidswinkel gebeld om te informeren, maar dan was het er nog niet.(Ik weet natuurlijk niet wanneer ze de bestelling hebben doorgegeven) Op maandag 8 september heb ik mijn eerste pasbeurt, superspannend !!!En op vrijdag 3 oktober is het onze trouwdag, het is dus nu aftellen geblazen;Groetjes,Vicky (03/10/2008)
Ik heb in begin februari gekozen en ben in juli getrouwd!Het was een Cymbeline!Karen
Ik heb mijn kleedje van LR besteld op 5 januari en het is pas binnengekomen 13 juni.Groetjes,20-09-2008
Hallo NeleIk heb een mailtje gestuurd naar een bruidswinkel met die vraag en daar hebben ze me aangeraden om zeker 6 maand op voorhand te komen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik een maatje meer heb, dus sprak ze van een levertijd van 12 tot 16 weken.Groetjes en veel pasplezierVéronique