Terug naar overzicht
Hey Kirsten,Eerst en vooral proficiat!Qua zalen (kasteeltjes) zijn wij zelf gaan zien naar Kasteel van Brasschaat, Strijboshof in Kalmthout en 't Keienhof in Kalmthout. Het is uiteindelijk het Keienhof geworden. Maar waren alle 3 wel mooie locaties.xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hallo, kasteel rivierenhof misschien die mensen zouden heel tof en goed zijn.Vi van hier op het forum is daar getrouwd geloof ik en die was er super tevreden van. verder nog het kastelenhof in stekene misschien iets verder weg 20min van antwerpencity.Sylvia
Mijn zus is 2 jaar geleden getrouwd in Kasteel Middelheim, maar ik denk dat dit ondertussen een museum geworden is en bijgevolg niet meer beschikbaar voor trouwfeesten. DIt was wel wondermooi :)Ikzelf trouw volgend jaar in Hof ten Damme in Kallo, eveneens zeer mooi en de eigenares besteedt veel aandacht aan het interieur wat nog een meerwaarde is naast het zeer lekkere eten.
HalloKasteel Fruithof in Boechout heeft een goede reputatie. GroetjesLiesbeth
wij gaan ons trouwfeest doen in kasteel fruithof in boechout. Super vriendelijke mensen, prachtige, romantische locatie!groetjesjessica
Kasteel Rivierenhof is idd zeker een aanrader op alle vlakken !!x