Terug naar overzicht
Goh, ik weet niet of je zomaar mag veralgemenen dat veel bruidjes na het huwelijk, kinderen als volgende stap zien.Ik ben al een poos getrouwd en er totaal niet mee bezig. En hoogst waarschijnlijk komen er nooit geen kinderen (maar zeg nooit nooit).Ik wens jouw wel heel veel succes met de volgende stap in je leven!! Hopelijk is de natuur je goed gezind en moeten jullie niet lang oefenen. Succes!!
Hey,wij zijn nu 6 weken getrouwd en willen dolgraag een broertje of zusje voor ons dochtertje,er is ook niks wat ons tegenhoud.Hoe lang da zal duren hangt van veel factoren af,bij mijn dochtertje duurde het anderhalf jaar eer ik zwanger was,hopelijk gaat da deze keer wa sneller.Grtz sarah
Hoi,Wij zijn op 2 augustus getrouwd en beginnen nu stilletjesaan te praten over kindjes. Ik denk nog een jaartje wachten (eerste genieten van het getrouwde leven) en dan gaan we beginnen proberen.GroetjesKim
Hallo... wij waren 7,5 maand getrouwd toen we hebben beslist om voor kindjes te gaan!! we waren er toen helemaal klaar voor (zijn pas gaan samenwonen op de dag van de trouw en hadden dus ook nog geen kindjes). na "ronde 2" is het ons al gelukt en ben nu gelukkiger dan ooit, zwanger dus!! Maar aan de andere zijde ken ik ook vriendinnen die er soms een jaar over moeten doen!!succes ermee xx
Wij zijn al aan het 'oefenen' sinds mei 2007.In januari 2008 ben ik ten huwelijk gevraagd, en op 13 september 2008 gaan we trouwen. Ik heb nog een klein sprankeltje hoop dat ik pril zwanger zal trouwen, maar tot nu toe is het dus nog niet gelukt...GroetjesHeidi13/09/2008
Wij hebben reeds een zoontje van 2jaar. Toen duurde het 6 maanden eer ik zwanger was. Op 1 augustus zijn we getrouwd en dus ook weer gestopt met de pil. Vorige week testte ik positief. Direct van de eerste keer prijs ;-)Veel succes!
wij zijn 11 juli 2008 getrouwd en daarna was een baby wel welkom. Ik was al vorig jaar in oktober gestopt met de pil om te ontpillen (deden aan safe sex :) - wou niet zwanger zijn op huwelijk). Voor de moment ben ik nu zwanger, maw het is bij ons onmiddellijk gelukt,waar we natuurlijk heel blij mee zijn omdat ik geen normale cyclus had, lees een super lange van 60 dagen. Dus eigenlijk is het wel een wonder dat het zo snel is gegaan. maar we zijn er beiden klaar voor. We wonen al meer dan 2,5 jaar samen en hebben toch al een hele tijd van ons tweetjes kunnen genieten. Die baby is dus eind april zeker welkom.Groetjesanneleen
Hallo,wij zijn op 11 augustus 2007 getrouwd en op 1 april 2008 (geen grap) ben ik gestopt met de pil. Ik was meteen zwanger van de eerste "poging" dus bij ons ging het heel snel. Ik beval rond 16 januari. Onze eerste huwelijksverjaardag hebben we dus gevierd met ons babytje in de buik.Groetjes,Isabel
Wij zijn gestopt in november met de pil (getrouwd in december) en helaas nog steeds niet zwanger... Maar we blijven ons best doen om ook deze droom te verwezenlijken!Groetjes.
Ik ben begin juli getrouwd, maar we denken bijlange nog niet aan kinderen. Ik vind mezelf nog veeeeel te jong (26) en ik wil de hele wereld nog zien.Veel succes!!!