TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
M.A.
7-3-2009
|
2-9-2008 10:51:15
Hey,
ik trouw volgend jaar in maart en ben vorige zaterdag mijn trouwkleedje gaan kiezen bij JPC. Het is er al 1tje van de nieuwe collectie :) Het bestellen van het kleed neemt tot 4-5 maand tijd in beslag, dus voor mij zal alles wel net op tijd klaar geraken. Ik heb eind december normaal gezien mijn eerste pas.
Je belt hen best eens op om te vragen wanneer je het beste komt kijken. Ze zijn ZEER vriendelijk en als je komt passen voel je je echt een prinsesje :) alle aandacht op jou en samen op zoek naar de droomjurk.
Mijn 2e kleedje dat ik paste, was direct een coup de foudre.
Groetjes
|
|
Inge
23-5-2009
|
2-9-2008 12:17:26
Hoi,
Ik trouw ook in mei en heb afspraken vastliggen in oktober voor het kiezen van mijn kleedje. Dat was nog goed op tijd hebben ze mij gezegd.
Veel plezier met het kiezen!
Inge nog 263 dagen
|
|
jessica
4-7-2009
|
2-9-2008 13:19:39
Mijn partner en ik trouwen volgend jaar in juli. Ik ben zelf mijn trouwjurk al gaan kopen in Jagré (http://www.jagre.be/ ). Zeer vriendelijke mensen, super hulpvaardig. Heb zelf geen afspraak gemaakt, liep toevallig voorbij de winkel en ben binnengegaan.
groetjes jessica
|
|
Joke
30-5-2009
|
2-9-2008 13:24:19
Hey,
Ik trouw 30 mei 2009 en heb gisteren een afspraak gemaakt bij Le Chapeau voor 18 oktober. Ik wou zeker zijn dat ik op 18 oktober kon komen, daarom heb ik die afspraak nu al gemaakt. Beter een beetje te vroeg zijn dan te laat.
Groetjes
Joke
|
|
Laura
11-7-2009
|
2-9-2008 13:31:18
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor 7/11 bij Le Chapeau maar ze vonden het raar waarom ik zo lang wachtte
Groetjes, Laura 11 juli 2009
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
2-9-2008 15:07:49
Hey
Ik huw ook op 30 mei 2009 en heb juist een afspraak gemaakt om kleedjes gaan te passen bij het bruidsparadijs voor 7 oktober. Langer kon en wilde ik echt niet wachten, ik word veel te ongeduldig.
Groetjes Caroline
|
|
Ester
7-8-2009
|
3-9-2008 11:52:10
zeker niet te lang wachten, ik ben gistere bij le chapeau een trouwkleed gaan kopen, zeer mooi:). de dag op voorhand heb ik de afspraak vastgelegd. het duurt nu ongeveer 5maanden eer ze mijn kleed in de winkel binnen krijgen en ik ga er nog pareltjes en steentjes bij laten zetten dus niet te lang wachten met je pasbeurten!! de nieuwe collecties zijn al binnen, als je te lang wacht zijn de mooiste kleedjes al weg uit de collectie. ik trouw op 8-8-2009 en ben heel blij dat ik mijn kleed algevonden en besteld heb. groetjes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|