Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking gasten

2-9-2008 14:16:02
Hallo bruidjes,
Vraagje : geven jullie na het feest nog een bedanking? Wij hebben er een beetje een dubbel gevoel bij. Dat we de mensen die niet konden komen, maar die toch een cadeautje gaven, een bedanking geven, akkoord. Maar de mensen die wel naar het feest komen??? Moeten die ook nog eens een bedanking krijgen?
En wat geven jullie dan?
Inge
27/09/08

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 732

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik2-9-2008 14:54:19

Ik zie het meer als een aandenken, maar ik begrijp je dubbel gevoel.
Een vriendin van mij gaf na haar Mexicaans feest een fles mexican ketchup met sticker op met hun naam en ik zeg je, telkens we de fles uit de frigo haalden was er toch effe een mijmering naar het voorbije feest.
Zelf trouw ik in Italië en dacht ik aan een duo van olijfolie en azijn of een blik Illy koffie ofzo...

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik2-9-2008 15:09:51

Hey

Voor ons hoeft dit ook niet. Wij sturen na ons huwelijk nog een foto achterna.

Groetjes Caroline

Anne

Meld misbruik2-9-2008 15:42:17

Wij geven chocolaatjes met onze naam op; dit kost 75 euro voor 200 stuks. En achteraf zullen we naar de mensen nog een foto met een bedankje sturen. Omdat ik vind dat mensen toch ook veel moeite doen.

Groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik2-9-2008 15:45:03

Anne: waar heb je die chocolaatjes gevonden?
Ik zou wel graag bedankjes geven, maar enkel als het binnen de perken blijft qua budget. Uiteindelijk vind ik het wel leuk maar niet nodig. Je geeft de mensen toch al een mooi feest met eten en drinken zoveel ze willen.

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik2-9-2008 15:52:44

wij geven aan de gasten 2 pralinetjes mee met de foto van onze uitnodiging erop gedrukt :) en nadien sturen we nog een foto van onze trouw na.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik2-9-2008 16:10:58

Hoi,

wij gaan waarschijnlijk aan de gasten een mooie trouwfoto meegeven als ze naar huis gaan. Onze fotograaf woont vlakbij de feestzaal, en hij kan ons rond 22u de foto's brengen. Dit kost niets extra, we besparen ons de postzegels en zo moeten we dat achteraf niet meer allemaal doen.

Ik zie dit eigenlijk als bedankje (plus het feit dat ze de hele avond eten en drinken op onze kosten), de kans is dus klein dat we daarnaast nog iets anders gaan geven.

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Anne

Meld misbruik2-9-2008 18:10:52

@patricia,

gevonden op de website: http://www.geluk.com/wedding/index.html
We hebben het wel nog niet besteld, maar we gaan dit wel zeker doen.

Groetjes

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 19:32:33

M A mag ik je aub vragen waar jij die pralinekes hebben gevonden
dank bij voorbaat mirke

karolien
8-8-2008
 Meld misbruik3-9-2008 22:39:59

wij hebben aan de mensen die op het feest aanwezig waren een doosje bruidsuiker gegeven met in het doosje suikerbonen met de voornaam van ons beiden op.

Marita

Meld misbruik9-9-2008 18:15:39

Hallo Inge,
kijk eens op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Onder "trouwaccessoires - bedankjes" ga je reeds heel wat voorbeeldjes vinden. Uiteraard is de keuze in de winkel nog veel groter!
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...