Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 6 september onze dag

7-9-2008 15:39:17
Dag bruidjes
Hier het relaas van een ex bruidje!
Gisteren zijn we getrouwd!
Na een hele week zenuwvrij geweest te zijn, kreeg ik het toch wel wat benauwd vrijdagavond.Uren heb ik liggen draaien en keren om dan moegetobt in slaap te vallen.
Tijdens de nacht ben ik dan wakker geschrokken door een hevige regenbui en dacht 'ojee laat dit morgen over zijn'.
Om 6 uur liep de wekker al af maar ik was gelijk wakker.
Met toch wat spanningshoofdpijn(was gelukkig over na de kapster)ben ik opgestaan.
En tegen kwart na 7 bracht mijn papa mij naar de kapper. En van dan af vloog de tijd.
Een goede vriendin kwam me gezelschap houden met champagne, aarbeien, sandwiches.
Spijtig genoeg kreeg ik weinig binnen.
Vooral toen mijn nonkel , de chauffeur die mijn man 45 min verder moest gaan ophalen, smste dat hij zich had overslapen. Toen sloeg de stress rond mijn hart. Ik heb me dan maar gerustgesteld dat ik alles toch ruim had beschouwd.Achteraf blijkt mijn nonkel me beet genomen te hebben, wilde men stressgevoeligheid testen, hij was perfect op tijd.:-) achteraf hebben we er nog veel om gelachen de geniepigaard!
Thuis aangekomen moest ik toch snel zijn.
Ineens kwam iedereen gelijk aan.
Het was super men verloofde te zien arriveren, ik had ne glimlach tot achter men oren!
Tegen 11 uur zijn we naar de kerk vertrokken.Alles verliep volgens plan.Ik wandelde de volle kerk binnen met mijn papa.
Achteraf hoorde ik dat bij velen toen al de eerste traantjes rolden en dat dat heel de dienst is blijven duren en dat vond ik een echt compliment!!Ik was niet zenuwachtig was zo fier als ne pauw!!
Tijdens de dienst was de pastoor heel vlot en grappig, hij liet zelfs de mensen de hand nemen van de naaste zodat het gangpad ook vol stond. Iedereen vond dit super!!
Als verrassing(enkel de pastoor wist hiervan) heb ik een persoonlijke tekst voorgelezen voor men ventje.
Met heel persoonlijke anekdotes.Hij had dit helemaal niet verwacht en ik zag dat de tranen in zijn ogen stonden.
Ook de rest van de kerk kon het niet droog houden en den hele dag door heb ik voor deze tekst complimenten gehad.Dat deed wel goed. Gelukkig was het droog toen we buiten stonden, wel wat winderig en frisjes maar zoals een echte bruid voelde ik geen koude zelfs zonder sjaaltje!
Toen was het even langs huis voor nog een glaasje en dan richting fotolocatie.
Wonder boven wonder stopte toen de regen die even was begonnen. We hebben zelfs nog foto's gehad in het zonnetje, op een picnicdeken en picnicmand!De fotograaf zei dat het perfect weer was voor de foto's!!
Ik kan wel enen tip geven voor bruidjes met een wit kleed en rode bruidsboeketbloemen.
Ik moest op een gegeven moment voor de foto mijn boeket omhoog gooien en daarna terug opvangen. Het viel tegen mijn bovenstuk en had vooraan allemaal rode vegen op men kleed, alsof iemand met viltstift strepen had gezet. Ik dacht dat ik in huilen kon uitbarsten. Men man heeft toen met een zakdoekje en water de strepen beginnen afdeppen en wat een geluk ze gingen eraf!!!!!Dus toch wel voorzichtig moesten jullie dit hebben.
De receptie en het avondfeest waren geweldig!
Heel veel originele kadootjes, warme attenties, complimenten over mij, men man, de zaal, de mis, de feest zalig!!!
Ik kan het iedereen aanbevelen: zaal de Salmhoeve in Bonheiden!!Geen eten noch drinken tekort!!Zowel voor mijn man als voor mij zijn korte sketchkes opgevoerd.
Bij mijn man over zijn vrijgezellen bij mij men drie jeugdvriendinen over men kindertijd,uitgaanstijd enz allemaal heel persoonlijk en ontzettend grappig.
Met als afsluiter een oude cassette opname waarop ik super vals "sîmply the best" meekeel.En helemaal op het einde zeg "ziede wel dakik kan zingen" heel de zaal plat!!Ook daar spraken ze me heel de avond over aan! Al moet ik wel zeggen dat ik altij had gedacht een feest is maar geslaagd als het tot in de vroege uren is.
Maar om 2 uur was mijn pijp uit...heb dan nog geprobeerd om nog te dansen en babbeltjes te doen maar ik was zoo kapot!
Thuis gekomen moesten we eerst nog wat bekertjes gevuld met water leeg kappen om naar ons bed te kunnen.En mijn man is nu nog steeds op zoek naar het kaske van den tv :-)
Kortom een superdag!!!ik ga daar nog lang van nagenieten.Niet alleen door onze eigen momenten met elkaar maar ook van de fiere blikken van mijn ouders,de lieve attenties van vrienden en familie. Het was allemaal zo hartverwarmend!
Geniet van de voorbereidingen en jullie mooiste dag, probeer je niet te zenuwachtig te maken op de dag zelf straal je toch!!
groetjes!

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 948

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik7-9-2008 19:41:15

Van harte gefeliciteerd met jullie schitterende dag vanwege een mede-bruidje. Wij zijn eergisteren getrouwd.

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik8-9-2008 16:21:59

Hey Vicky!

Van harte proficiat! Ik ben blij dat jullie dag even mooi was als de onze!
Geniet er nog van!

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info