Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom - waar, merken, ... ??

7-9-2008 19:15:27
Hey bruidjes,

Nu zijn we al een hele tijd met vanalles in de weer, ik ga 8 november kijken voor m'n trouwkleed in Temse. Voor mijn toekomstige hebben we nog een kostuum nodig (natuurlijk eerst mijn trouwkleedje kiezen -> kunnen we hem wat "aanpassen" aan mij :)).

Waar zo regio O-VL, Antwerpen kunnen jullie ons aanraden om eens te gaan kijken?

Eigenlijk speelt afstand geen rol, we wonen in Hamme (O.VL) maar hebben familie wonen van Hasselt tot Oostende, dus we zijn altijd wel ergens in de buurt, hi.

Dank alvast!

Groetjes

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 764

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik7-9-2008 20:40:09

Van heinde en verre komen mannen naar Labaere in Zottegem.

groetjes

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik7-9-2008 21:42:10

Dag Marieke,

Ik ben de man van Jennifer (afgelopen vrijdag getrouwd).

Mijn kostuum kom van de Suite Supply in Antwerpen op de leien recht over de nationale bank, je moet maar is op de website kijken. Ze hebben er smokings en kostuums tegen een scherpe prijs en alle mogelijke aanpassingen terwijl je wacht.

http://www.pixagogo.be/3885194218

zie hier op deze link onze trouwfoto's en mijn kostuum.

Groetjes Gerry

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-9-2008 8:34:21

Dag Gerry

Mooi kostuum, ik zal het adresje doorgeven aan m'n toekomstige :)

Die mevrouw met dat bruin kleedje, zo prachtig kleed zeg!!! Weet je waar dat vandaan komt?

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-9-2008 8:59:05

Mijn vriend zijn pak komt van Cafe costume in Antwerpen. Zij maken alles maat en zoals jij het zelf wilt. Vriendelijke mensen trouwens! Ik denk dat hun pakken tussen de 400 en de 650 euro varieren.

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik8-9-2008 18:05:45

hey,

mijnen toekomstige is ook naar caf" costume geweest...

Hij liep op wolkejs toen hij thuiskwam ( vooral door de verkoopsters, ma soit)

Voor een dikke 600 euro heeft hij een tweedelig pak met een hemd op maat erbij...

Handig is dat je daar alles mag kiezen ; model, kraag, voering, stof, ...

veerle

Marita

Meld misbruik9-9-2008 16:46:11

Hallo Marieke,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem kan je zowel voor bruid als bruidegom terecht.
Een ruime keuze en heel vriendelijke verkoopsters!
Nog veel succes in jullie zoektocht!
Marita

Peggy

Meld misbruik16-10-2008 7:44:27

Hallo Marieke
ga zeker niet naar het bruidsparadijs
niet proffecioneel en de verkoopsters daar gaan een voor een ander werk zoeken het is daar een echt duivekot en Marita is daar de bazin niet moeilijk dat ze reageerd en u naar haar winkel lokt. Kijk goed uit daar.Als je daar de bazen bekijkt weet je genoeg.

Kathleen
16-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 19:26:58

Wij zijn ook naar het Bruidsparadijs geweest en vonden de verkoopsters daar ook niet echt vriendelijk...

Mijn vriend heeft een aantal kostuums gepast, maar hij heeft nogal gespierde billen en een platte buik. Dus ofwel is de broek te groot aan de buik of te klein aan de billen. Die naaister zei gewoon: ah, maar dat krijg ik sowieso niet goed..da gaat ge blijven zien...

De verkoopster stond daar precies ook tegen haar goesting. Wij hadden eerst vertrouwen in het Bruidsparadijs, als we de uitleg kregen op de trouwbeurs... maar eens daar, wordt snel duidelijk: alles aanwezig, maar in niks zijn ze volledig.

Wij hebben daar dus geen kostuum gekocht.
Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info