TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
9-5-2009
|
7-9-2008 20:40:09
Van heinde en verre komen mannen naar Labaere in Zottegem.
groetjes
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
7-9-2008 21:42:10
Dag Marieke,
Ik ben de man van Jennifer (afgelopen vrijdag getrouwd).
Mijn kostuum kom van de Suite Supply in Antwerpen op de leien recht over de nationale bank, je moet maar is op de website kijken. Ze hebben er smokings en kostuums tegen een scherpe prijs en alle mogelijke aanpassingen terwijl je wacht.
http://www.pixagogo.be/3885194218
zie hier op deze link onze trouwfoto's en mijn kostuum.
Groetjes Gerry
|
|
Marieke
18-4-2009
|
8-9-2008 8:34:21
Dag Gerry
Mooi kostuum, ik zal het adresje doorgeven aan m'n toekomstige :)
Die mevrouw met dat bruin kleedje, zo prachtig kleed zeg!!! Weet je waar dat vandaan komt?
Groetjes
Marieke 18/04/2009
|
|
Patricia
14-2-2009
|
8-9-2008 8:59:05
Mijn vriend zijn pak komt van Cafe costume in Antwerpen. Zij maken alles maat en zoals jij het zelf wilt. Vriendelijke mensen trouwens! Ik denk dat hun pakken tussen de 400 en de 650 euro varieren.
|
|
veerle
1-2-2009
|
8-9-2008 18:05:45
hey,
mijnen toekomstige is ook naar caf" costume geweest...
Hij liep op wolkejs toen hij thuiskwam ( vooral door de verkoopsters, ma soit)
Voor een dikke 600 euro heeft hij een tweedelig pak met een hemd op maat erbij...
Handig is dat je daar alles mag kiezen ; model, kraag, voering, stof, ...
veerle
|
|
Marita
|
9-9-2008 16:46:11
Hallo Marieke, bij Het Bruidsparadijs in Merksem kan je zowel voor bruid als bruidegom terecht. Een ruime keuze en heel vriendelijke verkoopsters! Nog veel succes in jullie zoektocht! Marita
|
|
Peggy
|
16-10-2008 7:44:27
Hallo Marieke ga zeker niet naar het bruidsparadijs niet proffecioneel en de verkoopsters daar gaan een voor een ander werk zoeken het is daar een echt duivekot en Marita is daar de bazin niet moeilijk dat ze reageerd en u naar haar winkel lokt. Kijk goed uit daar.Als je daar de bazen bekijkt weet je genoeg.
|
|
Kathleen
16-5-2009
|
10-12-2008 19:26:58
Wij zijn ook naar het Bruidsparadijs geweest en vonden de verkoopsters daar ook niet echt vriendelijk...
Mijn vriend heeft een aantal kostuums gepast, maar hij heeft nogal gespierde billen en een platte buik. Dus ofwel is de broek te groot aan de buik of te klein aan de billen. Die naaister zei gewoon: ah, maar dat krijg ik sowieso niet goed..da gaat ge blijven zien...
De verkoopster stond daar precies ook tegen haar goesting. Wij hadden eerst vertrouwen in het Bruidsparadijs, als we de uitleg kregen op de trouwbeurs... maar eens daar, wordt snel duidelijk: alles aanwezig, maar in niks zijn ze volledig.
Wij hebben daar dus geen kostuum gekocht. Grtjs
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|