Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 dagen getrouwd!!!

8-9-2008 10:37:01
Hey,

Hier heb ik lang op gewacht, de dag dat ik hier mijn verslagje kon komen doen.
30 dagen geleden was het onze grote dag en hij was ongelofelijk formitastisch. Vrijdag en zondag was het al regen dat de klok sloeg, maar op zaterdag 9 aug scheen het zonnetje toen ik s ochtends mijn ogen opendeed en ze bleef de hele dag. Dat was maar goed ook want anders hadden we heel wat van onze geplande activiteiten kunnen annuleren: we reden met de bakfiets naar het stadhuis en de kerk, we picknickten met de suite in de Abdij van t Park en sliepen snachts in tentjes bij de zaal.
Vrijdag was er nog wel een stressmoment, de fietsenmaker die voor de bakfiets zou zorgen bleek onverwacht op vakantie, gelukkig konden we viavia nog een vastkrijgen.
Tijdens de dag zelf heb ik van elke moment genoten, ook al liep er hier en daar iets fout:
- mijn ouders verschenen pas op het stadhuis, 2 minuten voor we binnenmoesten (dat zullen ze nog lang mogen horen :-) )
- tijdens de viering had een ceremoniemeester misschien toch handig geweest, dan was er tenminste iemand die me had gezegd dat de knoop van mijn stola helemaal fout zat en hadden we niet als eerste naar buiten gegaan uit de kerk
- de pastoor vergat te zeggen 'u mag nu de bruid kussen' waardoor we niet hebben gekust in de kerk !!! (Zelf hadden we het wel niet door :-) we hoorden het achteraf)
Die tegenslagjes heb ik geen moment aan mijn hart laten komen, omdat ik zo aan het genieten was van al de liefde.

Fototjes kunnen jullie bekijken op www.karlienenwim.bruiloftsite.nl en http://www.pixagogo.be/4840294411

Bedankt voor alle tips die ik hier kreeg!!
Aan de bruidjes-in-spe, geniet er van want het is voorbij je het weet.

Mevr. Michielsen
9/08/08

Karlien
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 462

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik8-9-2008 11:06:29

Jullie zagen er fantastsich uit! En heel mooie foto's.
Groetjes,
Daphne

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik8-9-2008 12:46:38

Echt supermooie foto's! Proficiat met de mooie en spontane trouw. Veel succes nog verder.

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik8-9-2008 16:15:54

Hey Karlien,
Wij zijn ook op 9/08/08 getrouwd! Toch verbazend hoe snel de tijd vooruit gaat. Jullie zagen er prachtig uit! Vooral de fiets is origineel!
Dit zijn onze foto's + verslagje:

www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...