TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
13-9-2008
|
8-9-2008 13:50:11
Couture Rachel in Temse is ook zeer goed. Goede en vriendelijke service en een uitgebreide keuze
|
|
cindy
26-6-2009
|
8-9-2008 14:19:40
Hey, I k raad moderna in schepdaal zeker aan. Ben daar geweest voor mijn trouwjurk en ze zijn zeer behulpzaam en geduldig.
Veel succes metde zoektocht
|
|
dorien
4-10-2008
|
8-9-2008 16:06:10
Hoi Lien,
Ik heb mijn kleedje gekocht bij Jarice in Welle. Ze hebben niet zoveel keuze, maar de kleedjes zijn zo verschillend dat iedereen wel iets in zijn stijl kan vinden. Ook hun prijzen zijn erg interessant. het mijne kwam op een kleine 700€ met schoenen! het is de haïti van lucas borgèse 2008.
kijk maar eens op hun site. http://www.jarice.biz/ O ja de nieuwe collectie is al binnen, en ze ziet er schitterend uit!
groetjes! dorien 04/10/2008
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
8-9-2008 16:34:20
Moderna in Schepdaal is zeker een aanrader! Daar heb ik mijn kleed gekocht en de service is daar top! Nog een andere winkel is Couture Ann in de molenstraat in Aalst.
|
|
Isabel
11-8-2007
|
8-9-2008 17:16:49
Hallo,
mijn kleed kwam van Mia Monta en ik ben daar zeer tevreden over. Ik had er eentje van hun eigen collectie en dit is dan ook volledig op maat gemaakt. Ik kreeg een goeie service en qua prijs is dit goed te doen. Ook de mama's en twee schoonzussen hun suitekledij kwam van daar. Zeker een aanrader. Bij Mia Monta hebben ze opendeurdagen en dan kan je vrijblijvend kleertjes gaan bekijken (zelf uit rekken halen en passen). Ik heb zo mijn kleed gevonden en vond dit wel leuk en ongedwongen.
Groetjes, Isabel www.henkenisabel.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
13-6-2008
|
8-9-2008 19:12:53
Hallo, ik heb mijn kleed gekocht bij modeshow biz te Geraardsbergen. http://www.modeshow.biz/index1.htm en het is echt een aanrader. Ze helpen je enorm, bekijken je niet als je een bepaald budget in je hoofd hebt. wij waren er rond 11u30 toegekomen en de winkel sluit normaal tijdens de middag, hebben ze gewoon de winkel gesloten en rustig met ons verder gedaan. echt wel service
groetjes Wendy 11/10/08
|
|
Sarah
7-7-2007
|
8-9-2008 19:43:11
Hey,
ik raad ook Modeshow in Geraardsbergen aan. Ik ben er ook steeds heel goed ontvangen. Hele vriendelijke en eerlijke mensen. Zelf nu nog steeds helpen ze mij. Ik ben al 429 dagen getrouwd maar had een probleem. Mijn kleed staat op een paspop in de woonkamer. Er waren plekjes op en ik deed het naar de kuis. Wat denk je een stukje kapot. Ik mailde naar Modeshow en mocht er eens mee binnen gaan. Ze hebben het gratis hersteld. En dit nadat ik al meer dan 1 jaar getrouwd ben. Fantastisch toch? Waar vind je nog zo een service ergens anders? Dus ik zou zeker daar eens een afspraak maken.
Groetjes,
Sarah
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
8-9-2008 22:57:27
Hallo!
Bij Mia Monta had ik dan weer zeer slechte ervaringen. Niet vriendelijk - zéér opdringerig - en slechte afwerkingen.
En zo is er bij elke winkel wel iets. De enige winkel die perfect was voor mij, was Prima Donna in Deerlijk. Maar dat is al de kant van west-vlaanderen he...
Veel succes
|
|
Lien
1-8-2009
|
9-9-2008 9:20:31
Bedankt voor al jullie reacties... Zo heb ik toch al een ruimer beeld!
|
|
Ilse
|
3-10-2008 19:14:17
Hey daar,
Ik zag iemand zoeken naar bruidswinkels in Oost-Vlaanderen, binnenkort gaat er een nieuwe bruidswinkel "ELENA" open in Deinze op hun website (www.bruidscouture-elena.be ) zag ik dat ze de nieuwe collecties Rembo, Marylise en Cymbeline ook zullen hebben....
Groetjes, Ilse
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|