Terug naar overzicht
Mijn ouders betalen mijn jurk, dus ik weet het niet precies, maar ik heb de Giselle, en die kostte een €1700-€1800.Ik ben in elk geval helemaal weg van de maggie-jurken. Ze zijn stuk voor stuk geweldig. Ik weet nog niets van de nieuwe collectie. Succes bij je zoektocht!
Dag JillIk ben op 23 augustus getrouwd en had ook een Maggie Sottero jurk. De mijne was Tabrett Marie en kostte 1850 euro.Het zijn idd stuk voor stuk fantastische jurken. Ik heb enorm veel complimentjes gehad.De nieuwe collectie staat op de website van Maggie Sottero zelf. De eerste die je ziet als je op collection klikt. De verschillende collecties kan je herkennen aan het soort foto. De locatie is vaak hetzelfde per collectie.Groetjes en nog veel succes.Geniet van je voorbereiding en je pasbeurten want het vliegt voorbij!
WAAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWWWWEcht merci want tot nu toe had ik bij geen enkel "merk" echt het gevoel dat ik iets zou vinden, maar na deze collectie te hebben gezien staat het toch wel vast !Nu alleen nog hopen dat ik er in pas ;-)Ongetwijfeld dat jullie straalden !!!Sofie19/09/2009
hallokes,Ik had ook een schitterende jurk van maggie sottero gezien. Ik heb hiervoor eens gebeld naar le chapeau in Antwerpen. Ze zeiden daar dat het ongeveer tussen de 1000 en 1700 euro bedraagt om een jurk van maggie sottero te kopen