Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

diegenen die onze dag onvergetelijk maakten

9-9-2008 23:22:07
Hey bruidjes!!
Zaterdag was onze dag!!!!!!!!
En het was su-per :
Fotograaf aan te raden :Peter Maris van Leuven
DJ aan te raden : Rudi De Haen
Zaal ENORM aan te raden:salmhoeve in Bonheiden(veeel en lekker eten,uitstekende service)
Fotolocatie aan te raden ; kasteel Zellaer in Bonheiden
Openingsdans aan te raden(ik hoorde dat ooooh's op de achtergrond) :stand by me van Ben King
kerk aan te raden zooo mooi :kerk essen statie
pastoor aan te raden (gelinkt aan deze kerk):Jos Uytewilligen(niks dan positieve commentaar over zijn spontane manier)
kapster: super!!en heel rustig alles wat ik nodig had en niet duur:Voila van Sauna Delphinus in Heide Kalmthout
Wij hebben veel via via gewerkt en oa onze uitnodigingen, menus zelf gemaakt.
Dit maakte alles een pak goedkoper maar vooral een pak persoonlijker(heeeeeel veel complimenten daarvoor!!)
groetjes

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 658

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 8:54:33

Hoi Vicky,
Een heel dikke proficiat met jullie huwelijk. Ik wou je ook nog bedanken voor je lieve berichtje op mijn post (van het slechte weer) Deed deugd :)
Ben idd aan het freaken, maar hoop doet leven he:)
Geniet van jullie 2tjes
x
Bren

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik10-9-2008 9:39:05

Hey Bren
Het was zo herkenbaar dat ik het niet kon laten je gerust te stellen!!!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...