Terug naar overzicht
Hey Kirsten,Ik lees nu juist uw berichtje, maar ik heb juist ook 1 geplaatst ivm de nieuwe collectie. Ik trouw op 25/04/08 en wou ook gaan kijken voor mijn trouwkleed volgende week, nu de winkel waar ik wil gaan kijken nl. couture Rachel in Temse vraagt om een afspraak te maken. Ik heb er vorige week naar gebeld, maar daar lieten ze mij weten dat de nieuwe collectie maar pas binnen komt eind oktober, begin november en dat ik dan rond die periode beter een afspraak zou maken.Nu maak ik mij wel zorgen of het dan al niet vrij laat is om nog een trouwkleed te gaan kiezen. Misschien kan ik beter al eens naar ergens anders bellen en vragen of dat daar al de nieuwe collectie binnen is. Misschien kan jij dat ook eens doen voor je er langs gaat?Groetjes Nele
Hey,ik ben 2 weken geleden bij JPC collections geweest en heb louter en alleen kleedjes van de nieuwe collectie gepast en heb toen ook mijn droomkleedje van la sposa 2009 gevonden :)
Hey,De nieuwe collecties komen nu volop binnen en Maxim's Couture is de collectie van Pronovias bijna volledig binnen volgens dat de verkoopster tegen mij zei. De andere zouden tegen eind september moeten binnen zijn vertelde men daar.Groetjes