Terug naar overzicht
Hallo,mijn beste vriedin heeft haar trouwfeest daar gegeven en alles was er in orde. Goeie service en lekker eten. Wij gaven onze feest in 't Brouwershof, de zaal ernaast. Het is de eigenaar van de hophoeve die daar ook voor het eten zorgt en ook wij waren zeer tevreden. Zeker een aanrader als de zaal jullie aanspreekt. Groetjes,Isabel
Hallo Isabel, Daar wij niet uit die buurt zijn kan je me soms geen betaalbare fotograaf en dealer van ceremoniewagens (meerbepaald busje) aanraden in de buurtAlvast bedankt voor de reactie
Goeiedag.Als streek dj ken ik de hophoeve.Er valt mij niets op aan te merken, alles is er dik in orde. Volgend jaar zal de parking ook vergroot worden.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Hallo,wij hadden als fotograaf Foto Wilga uit de buurt van Dendermonde. Hij is wel niet heel goedkoop maar wij zijn wel tevreden. Voor jullie vervoer dacht ik meteen aan onze ceremoniemeester Steven Chys. Via hem kan je ook vervoer hebben. Ik zag op zijn website dat er verschillende soorten leuke busjes zijn. Ik weet wel niet van prijzen enzo. Hij is van West-Vlaanderen dus misschien kan je eens informeren. Da's een hele vriendelijke. Zijn website is www.ceremonie-chys.be Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Isabel, Welke zalen hebben jullie nog bezocht?? Ook de hophoeve...of enkel brouwershof en als ik mag vragen wa gaf de doorslag te kiezen voor t brouwershof
Wij zijn enkel naar 't Brouwershof gaan kijken. De prachtige binnenkoer waar je je receptie kan geven gaf bij ons de doorslag. De Hophoeve was qua stijl minder ons ding. Wij vielen echt zowat voor de hoevestijl van 't Brouwershof en ook omdat ze zo betaalbaar zijn. We waren daar al naar trouwfeesten geweest en telkens alles tot in de puntjes in orde dus hebben we niet getwijfeld. In 'De lozen boer' zijn wij eens naar een beurs geweest en dat zijn ook wel mooie zalen maar wij hadden geen zin om ons blauw te betalen ;)Groetjes,Isabel