Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De hophoeve Affligem

10-9-2008 17:40:57
Beste,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de hophoeve in Affligem, we zijn deze zaal gaan bezichtigen en klonk allemaal veelbelovend...dus graag even jullie ervaringen...

Ik kijk er naar uit jullie reacties te mogen ontvangen!

Groetjes

de
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 923

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-9-2008 21:19:49

Hallo,

mijn beste vriedin heeft haar trouwfeest daar gegeven en alles was er in orde. Goeie service en lekker eten. Wij gaven onze feest in 't Brouwershof, de zaal ernaast. Het is de eigenaar van de hophoeve die daar ook voor het eten zorgt en ook wij waren zeer tevreden. Zeker een aanrader als de zaal jullie aanspreekt.

Groetjes,
Isabel

de
7-7-2007
 Meld misbruik10-9-2008 21:37:51

Hallo Isabel,

Daar wij niet uit die buurt zijn kan je me soms geen betaalbare fotograaf en dealer van ceremoniewagens (meerbepaald busje) aanraden in de buurt

Alvast bedankt voor de reactie

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik11-9-2008 2:32:18

Goeiedag.

Als streek dj ken ik de hophoeve.
Er valt mij niets op aan te merken, alles is er dik in orde.
Volgend jaar zal de parking ook vergroot worden.

Mvg
www.klimaxsmusic.be

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik11-9-2008 9:56:13

Hallo,

wij hadden als fotograaf Foto Wilga uit de buurt van Dendermonde. Hij is wel niet heel goedkoop maar wij zijn wel tevreden. Voor jullie vervoer dacht ik meteen aan onze ceremoniemeester Steven Chys. Via hem kan je ook vervoer hebben. Ik zag op zijn website dat er verschillende soorten leuke busjes zijn. Ik weet wel niet van prijzen enzo. Hij is van West-Vlaanderen dus misschien kan je eens informeren. Da's een hele vriendelijke. Zijn website is www.ceremonie-chys.be

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

de
7-7-2007
 Meld misbruik11-9-2008 10:12:48

Isabel,

Welke zalen hebben jullie nog bezocht?? Ook de hophoeve...of enkel brouwershof en als ik mag vragen wa gaf de doorslag te kiezen voor t brouwershof

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik13-9-2008 9:57:50

Wij zijn enkel naar 't Brouwershof gaan kijken. De prachtige binnenkoer waar je je receptie kan geven gaf bij ons de doorslag. De Hophoeve was qua stijl minder ons ding. Wij vielen echt zowat voor de hoevestijl van 't Brouwershof en ook omdat ze zo betaalbaar zijn. We waren daar al naar trouwfeesten geweest en telkens alles tot in de puntjes in orde dus hebben we niet getwijfeld. In 'De lozen boer' zijn wij eens naar een beurs geweest en dat zijn ook wel mooie zalen maar wij hadden geen zin om ons blauw te betalen ;)

Groetjes,
Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...