Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel kleed?

11-9-2008 16:55:02
hey,

ik ben deze ochtend voor de 1e keer kleedjes gaan passen, bij JPC. Het is echt wel super om te doen :-)

Op voorhand had ik al een kleed in mijn hoofd: met kant, en zeker niet strapless. Dit kwam ook overeen met de smaak van mijn ventje.
Nu, de 1e kleedjes die ik paste waren zo, en waren eigenlijk een beetje teleurstellend: als ik ze aan had, was het helemaal niet zo mooi als op de foto's, en was de kant ook veel groffer dan het lijkt :-(.
Dankzij de super verkoopsters van JPC had ik enkele kleedjes later iets aan waar iedereen haar mond van openviel. Ik vond zelf dat ik er inderdaad super in stond: een eenvoudig kleedje van la sposa, strapless, en met een fijne sluier. Het leek wel voor mij gemaakt :-), en ik had zelfs spijt het terug te moeten uitdoen.

Het probleem is dat ik, nu ik terug thuis ben, toch terug begin te twijfelen (ik heb nog niet besteld omdat ik binnen enkele dagen ook bij Maxim's ga kijken): het is totaal anders dan wat ik in gedachten had, en ik hoop maar dat mijn ventje het mooi gaat vinden... Op foto vind ik die andere kleedjes nog altijd mooier, en het "mijne" vind ik op foto niets speciaals, maar als ik het aan heb, is het net andersom...

Zijn er nog bruidjes die zich na het passen zo voelden?

groetjes
Kirsten
9/5/09

Kirsten
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 561

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 16:57:47

Hoi Kirsten,

Ik denk dat dit heel normaal is hoor. Ik had heel mooie strapless jurken gezien van LR, maar toen ik deze aanhad, had ik niet het waauw gevoel. Dit had ik wel bij een andere jurk die me eigenlijk niet was opgevallen in de brochure. Je kan dus gerust zijn dat je het juiste kleedje hebt gekozen waar je je wauw gevoel bij had.

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik11-9-2008 17:00:02

Ik heb net hetzelfde meegmaakt. Ik denk dat ik weet wel soort kleedjes je in gedachten had. k vond die ook prachtig, maar eenmaal ik ze aan had vond ik ze niet meer mooi. Voor mij een opluchting, want ik wou uiteindelijk toch niet zo veel uitgeven aan een kleedje.
Bovendien wou ik ook geen strapless kleedje, maar moest ik uiteindelijk vaststellen dat deze mij toch het meest flateren.
Groetjes,
Daphne

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2008 17:30:17

ik wou geen kleed, zeker niks strapless..

uiteindelijk ben ik in een strapless ian stuart getrouwd.

ik heb getwijfeld tot ik met 2 vriendinnen ging passen voor de eerste retouches. Die meisjes hun mond viel open en zeiden dat ze nog nooit zo'n mooi kleed hadden gezien.
Ik bleef twijfelen tot de dag zelf en toen ik uiteindelijk van iedereen waaaaauw hoorde wist ik pas dat ik goed had gekozen

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 18:20:52

Ik ben ook al één keer kleedjes gaan passen en moet toch ook wel zeggen dat er voor mij één kleedje van rembo styling echt uit stak toen ik het op de kapstok zag, ik vond het echt prachtig maar toen ik het aan had was het toch absoluut niet meer dat, ik stond er absoluut niet mooi mee, vond het wel jammer. Toen heb ik nog enkele kleedjes aangehad en zij de verkoopster van toch nog een ander te proberen wat ik oorspronkelijk niet zo mooi vond maar toen ik dat aanhad voelde ik me een echte prinses. Heb voorlopig nog niet gekozen omdat ik eerst nog naar twee andere winkels ga kijken, maar met dit te zeggen wil ik je wel duidelijk maken dat je niet de enige bent die je oorspronkelijk iets minder graag ziet maar uiteindelijk wel het wow-gevoel bij hebt.

Adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik11-9-2008 18:42:44

Hey,

ik ben eveneens bij JPC geweest en ik had ook een bepaald idee in mijn hoofdje, maar het is nu ook iets totaal anders geworden. Ik ben er echt verliefd op geworden, het is eveneens van La sposa. Het welkste heb jij in je gedachten ? op de site van la sposa kan je de preview collectie bekijken ?

Groetjes

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 19:49:14

Hey Adelheid,

het is Faro (nr 30 op de preview op de site), met sluier - die past er echt heel mooi bij.
Op de foto vind ik het helemaal niet zo mooi als in het echt, en zou ik het nooit gekozen hebben, maar als ik het aan had, was echt heel mooi.

welk heb jij in gedachten?

groetjes
Kirsten

Adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik11-9-2008 20:50:23

Hey,
als je je emailadres geeft dan zeg ik welk kleedje ik gekozen heb :) Mijn verloofde zijn zus zou wel eens durven lezen op het forum uit nieuwsgierigheid :)

Maar ik vind je kleed wel zeer mooi, sober maar toch speciaal :) Ik zou mijn kleedje zelf ook niet gekozen hebben toen ik het op de site bekeek, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Groetjes

anders mail je mij maar op : mattias.adelheid@gmail.com

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik12-9-2008 14:17:33

Hey dames,

Ik heb zo het idee dat jullie allemaal van de antwerpse omgeving zijn.
Ikzelf ben nog geen kleedjes gaan passen maar de komende weken ga ik wel op tocht met mijn getuige en tevens mijn beste vriendin om kleedjes uit te zoeken.
Ik heb ook wel wat voorkeuren maar ik ga me niet te hoog instellen zodat ik niet teleurstellend buitenga

Ellen
2/5/2009

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik12-9-2008 14:17:36

Hey dames,

Ik heb zo het idee dat jullie allemaal van de antwerpse omgeving zijn.
Ikzelf ben nog geen kleedjes gaan passen maar de komende weken ga ik wel op tocht met mijn getuige en tevens mijn beste vriendin om kleedjes uit te zoeken.
Ik heb ook wel wat voorkeuren maar ik ga me niet te hoog instellen zodat ik niet teleurstellend buitenga

Ellen
2/5/2009

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik12-9-2008 15:05:34

Hey Kirsten!

Ik ben gaan kiezen met het idee van: geen wit, heel eenvoudig, geen strapless en geen gedoe. En ik ben buiten gegaan met een wit, strapless kleed, dat helemaal niet eenvoudig is en toch wel veel kantgedoe en laagjes en zo heeft ...
In de brochure had ik het wel gezien, maar gedacht 'Da's niks voor mij'; maar toen ik het aanhad, had ik echt het wauw-gevoel.
Ervoor gaan dus, als je voor de spiegel staat en je voelt je fantastisch, dat zit het goed!

Groetjes,
Karen
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info