TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
6-6-2009
|
11-9-2008 16:57:47
Hoi Kirsten,
Ik denk dat dit heel normaal is hoor. Ik had heel mooie strapless jurken gezien van LR, maar toen ik deze aanhad, had ik niet het waauw gevoel. Dit had ik wel bij een andere jurk die me eigenlijk niet was opgevallen in de brochure. Je kan dus gerust zijn dat je het juiste kleedje hebt gekozen waar je je wauw gevoel bij had.
|
|
Daphne
20-9-2008
|
11-9-2008 17:00:02
Ik heb net hetzelfde meegmaakt. Ik denk dat ik weet wel soort kleedjes je in gedachten had. k vond die ook prachtig, maar eenmaal ik ze aan had vond ik ze niet meer mooi. Voor mij een opluchting, want ik wou uiteindelijk toch niet zo veel uitgeven aan een kleedje. Bovendien wou ik ook geen strapless kleedje, maar moest ik uiteindelijk vaststellen dat deze mij toch het meest flateren. Groetjes, Daphne
|
|
sarah
17-5-2008
|
11-9-2008 17:30:17
ik wou geen kleed, zeker niks strapless..
uiteindelijk ben ik in een strapless ian stuart getrouwd.
ik heb getwijfeld tot ik met 2 vriendinnen ging passen voor de eerste retouches. Die meisjes hun mond viel open en zeiden dat ze nog nooit zo'n mooi kleed hadden gezien. Ik bleef twijfelen tot de dag zelf en toen ik uiteindelijk van iedereen waaaaauw hoorde wist ik pas dat ik goed had gekozen
|
|
Inge
23-5-2009
|
11-9-2008 18:20:52
Ik ben ook al één keer kleedjes gaan passen en moet toch ook wel zeggen dat er voor mij één kleedje van rembo styling echt uit stak toen ik het op de kapstok zag, ik vond het echt prachtig maar toen ik het aan had was het toch absoluut niet meer dat, ik stond er absoluut niet mooi mee, vond het wel jammer. Toen heb ik nog enkele kleedjes aangehad en zij de verkoopster van toch nog een ander te proberen wat ik oorspronkelijk niet zo mooi vond maar toen ik dat aanhad voelde ik me een echte prinses. Heb voorlopig nog niet gekozen omdat ik eerst nog naar twee andere winkels ga kijken, maar met dit te zeggen wil ik je wel duidelijk maken dat je niet de enige bent die je oorspronkelijk iets minder graag ziet maar uiteindelijk wel het wow-gevoel bij hebt.
|
|
Adelheid
7-3-2009
|
11-9-2008 18:42:44
Hey,
ik ben eveneens bij JPC geweest en ik had ook een bepaald idee in mijn hoofdje, maar het is nu ook iets totaal anders geworden. Ik ben er echt verliefd op geworden, het is eveneens van La sposa. Het welkste heb jij in je gedachten ? op de site van la sposa kan je de preview collectie bekijken ?
Groetjes
|
|
Kirsten
9-5-2009
|
11-9-2008 19:49:14
Hey Adelheid,
het is Faro (nr 30 op de preview op de site), met sluier - die past er echt heel mooi bij. Op de foto vind ik het helemaal niet zo mooi als in het echt, en zou ik het nooit gekozen hebben, maar als ik het aan had, was echt heel mooi.
welk heb jij in gedachten?
groetjes Kirsten
|
|
Adelheid
7-3-2009
|
11-9-2008 20:50:23
Hey, als je je emailadres geeft dan zeg ik welk kleedje ik gekozen heb :) Mijn verloofde zijn zus zou wel eens durven lezen op het forum uit nieuwsgierigheid :)
Maar ik vind je kleed wel zeer mooi, sober maar toch speciaal :) Ik zou mijn kleedje zelf ook niet gekozen hebben toen ik het op de site bekeek, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Groetjes
anders mail je mij maar op : mattias.adelheid@gmail.com
|
|
Ellen
2-5-2009
|
12-9-2008 14:17:33
Hey dames,
Ik heb zo het idee dat jullie allemaal van de antwerpse omgeving zijn. Ikzelf ben nog geen kleedjes gaan passen maar de komende weken ga ik wel op tocht met mijn getuige en tevens mijn beste vriendin om kleedjes uit te zoeken. Ik heb ook wel wat voorkeuren maar ik ga me niet te hoog instellen zodat ik niet teleurstellend buitenga
Ellen 2/5/2009
|
|
Ellen
2-5-2009
|
12-9-2008 14:17:36
Hey dames,
Ik heb zo het idee dat jullie allemaal van de antwerpse omgeving zijn. Ikzelf ben nog geen kleedjes gaan passen maar de komende weken ga ik wel op tocht met mijn getuige en tevens mijn beste vriendin om kleedjes uit te zoeken. Ik heb ook wel wat voorkeuren maar ik ga me niet te hoog instellen zodat ik niet teleurstellend buitenga
Ellen 2/5/2009
|
|
Karen
13-9-2008
|
12-9-2008 15:05:34
Hey Kirsten!
Ik ben gaan kiezen met het idee van: geen wit, heel eenvoudig, geen strapless en geen gedoe. En ik ben buiten gegaan met een wit, strapless kleed, dat helemaal niet eenvoudig is en toch wel veel kantgedoe en laagjes en zo heeft ... In de brochure had ik het wel gezien, maar gedacht 'Da's niks voor mij'; maar toen ik het aanhad, had ik echt het wauw-gevoel. Ervoor gaan dus, als je voor de spiegel staat en je voelt je fantastisch, dat zit het goed!
Groetjes, Karen 13/09/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|