Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 5 dagen te gaan

22-9-2008 11:54:03
Hey bruidjes in spe.
Met nog 5 dagen te gaan, zijn de zenuwen enorm hard opgekomen. Om het minste vloeien de traantjes.
Hebben jullie tips om onze dag zonder traantjes door te komen? Ik wil wel lachen, maar ik kan ze gewoon niet weghouden.
emo-bruidje Inge

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 657

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik22-9-2008 12:20:40

Hé Inge,

Voor mij ook nog 5 dagen te gaan.

ik denk dat je het beste aan de leuke dingen kan denken. het wordt mooi weer (joepie), het wordt een zalige dag met je familie en vrienden en alles zal goed komen. En indien dat niet helpt kan je blij zijn dat bij jullie bijna alles geregeld is, want ik moet nog een hoop doen: misboekjes afdrukken, snoepzakjes maken, kaartjes voor tafelindeling maken, afspraak met ceremoniemeester, muziek nog op cd zetten voor de mis en voor de receptie. Daarnaast is mijn grootmoeder heel ziek en zal ze er helemaal niet bij kunnen zijn (echt spijtig). Maar ik weet dat alles wel in orde komt. Dus kop op en geniet van je laatste dagen als ongetrouwde vrouw en kijk met enthousiasme uit naar zaterdag (dat is toch wat ik doe)
Ik hoop dat dit help,

Ann

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik22-9-2008 15:50:48

Hallo Ann,

Euh ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar misboekjes afdrukken, plooien en nieten en eventueel snijden, kost wel een beetje werk hoor. Allé bij ons was dat toch zo, de onze zijn ook maar sinds gisteren af.
Tafelnamen en snoepzakjes hebben we vorige week op n'een avond gedaan. Da's echt wel superleuk werk hè.
Helaas is dat al gedaan en schiet bij ons nog het mindere over : kuisen. Alhoewel... woensdag mag ik mijn kleedje voor de laatste keer gaan passen en dan mag het mee naar huis. Daar kijk ik wel echt naar uit. En ja zaterdag, ik zal blij zijn als mijn ventje er is, en dan samen op onze wolk doorheen de dag zweven. En als ik dan een wolkje ben, hoop ik de andere wolkjes aan de hemel te volgen... geen traantjes betekent geen regen. En nu hopen op een stralende dag. Hihihi

Sylvie

Meld misbruik22-9-2008 16:45:55

Hey Inge,

Bij ons ook nog 5 dagen te gaan, heb net
hetzelfde probleem als bij jou.
Van het minste begin 'k te wenen. K zou zeggen denk aan alle mooie dingen die je te wachten staat, want 't zal zo'n prachtige dag worden dat wij wel zullen lachen hoor:-)
en af en toe een traantje van geluk mag ook hé.
Geniet maar van een prachtige dag.

Groetjes,

Sylvie
27/09/08

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik23-9-2008 11:30:02

hallo inge,
wij trouwen ook de 27ste. ik zie het helemaal zitten! tot nog toe geen zenuwen...maar dat kan nog komen. ben momenteel aant kuisen gelijk ne gek om alles picobello te krijgen. misschien heb ik daardoor geen tijd om erover te piekeren. ben heel blij dat ze goed weer geven. 20 graden geven ze op en een stralende zon.
succes en vooral geniet ervan...het zal er vlug zijn

caroline
26-9-2008
 Meld misbruik23-9-2008 15:21:10

hey,

bij mij staan er nu nog 3 dagen op de teller en ik hoop dat ik ook nie te emotioneel zal worden, maar da zal hier ook nie simpel zijn hoor.
Als ik nog maar aan siommige dingen denk heb ik het al zitten :-)

Hoop dat je ee leuke dag zal hebben

groetjes caroline
26 september 2008

tienne
1-1-2008
 Meld misbruik23-9-2008 17:40:25

hallo,

bij ons ook nog 4 dagen nu op de teller...

alleen beseffen we het precies niet zo goed, waardoor de stress achterwege blijft :)

enfin, ik denk dat het besef wel snel zal komen vrijdag of zo :)

geen zorgen maken, het komt allemaal in orde! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...