Terug naar overzicht
Hallo Marieke,Wij zijn getrouwd met rent-a-priest. Hoe de viering er zal uitzien, hangt volledig van het koppel af. De priester doet, bij gebrek aan inspiratie, wel suggesties. Over het op het einde reclame maken, dit kies je als koppel volledig zelf. Wij hebben de priester iets laten vertellen over de organisatie en de doelen die ze steunen, maar dit kwam niet over als reclame. Voor mij was het een positieve ervaring.Misschien dat je eens een afspraak kan maken en zien wat de priester zegt?PS: er wordt vaak gezegd dat als je met rent-a-priest trouwt dit geen kerkelijk huwelijk is, maar dit klopt niet. Je bent in het misboekje dan ergens anders getrouwd dan in de realiteit.Veel succes nog,
3 jaar geleden trouwden vrienden van ons met rent-a-priest...Veelal blijft het feest achteraf bij maar in dit geval was het de viering die nog dikwijls aangehaald wordt.Heel ontroerend, heel persoonlijk en prachtig!!!Dus twijfel niet langer maar leg echt jullie hart in de dienst, dan wordt het een prachtig moment!!!En die reclame... zij hadden ons daarvoor verwittigd en eigenlijk weet ik het al niet meer of er reclame gemaakt is...
Als u iem zoekt die zeer goed is en zonder reclame kijk eens op google, DE GOEDE HERDER Mvg Filip
Dag Marieke,Wij zijn gehuwd met Rent a Priest en moet zeggen dat de tekst prachtig was. En Norbert is een rasechte west-vlaming :-), maar wij hadden geen afspraken gemaakt wat die "reclame of goede doelen" betreft. Hij heeft ons verrast en moet zeggen dat dit wel een domper was op onze viering! Ik heb absollut niks tegen goede doelen (ik steun er veel!, maar niet tijdens mijn viering. En vond het ENORM spijtig dat hij niks op voorhand heeft gevraagd. Ik zou aanraden om er met hem over te praten.Groetjes
Wij hadden ook eerst rent a priest geboekt. Norbert was een zeer ovriendelijk persoon naar ons toe. Ik heb al goede reacties gehoord van hem ook maar deze zijn zelden!!! In mijn verdere zoektocht ben ik bij De Goede Herder gekomen. De afspraken verliepen correct en gemoedelijk, zoals een voorbereiding moet zijn. Tijdens de viering was iedereen ontroerd, jammer dat de foto's niet klaar zijn anders zou ik de link doorgeven.Ik raad je de goede herder ECHT aan!!Veel succesMiekereeds 54 dagen getrouwd :-)
Wij hadden ook een viering met Norbert van Rent a priest. De viering was prachtig, iedereen was heel erg tevreden. Het was ontroerend, grappig, echt heel tof. Wat de "reclame" betreft, hij zegt er op het einde van de viering wel iets erover, maar dat vermeldt hij reeds als je op gesprek gaat bij hem.Ik vind het een aanrader.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hallo bruidjes,Ik moet zeggen krijg hier veel verschillende reacties hé :)De ene persoon echt tevreden, andere niet.Zou dit wat afhangen van de interactie met rent-a-priest?Wij hebben wel al een voorschot betaald van 100 Euro...Groetjes & alvast dank voor alle reacties & eventuele nog verdere reacties.Marieke18/04/2009
Hi Marieke,dat komt allemaal in orde hoor. Je gaat een goed gevoel hebben over de viering nadat je op gesprek bent geweest bij hem. Groetjes,elisadiana1@hotmail.com