Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwart - wit trouw

26-9-2008 7:49:34
Heykes,

Ik zou graag het thema van onze trouw zwart/wit doen. Zoals zwart wit fotos de uitnodiging in zwart wit. Hij zwart ik wit.
Maar wat zijn zo nog van die leuke ideetjes om dat thema te doen.

Dank je

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 429

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik26-9-2008 8:07:35

Wij zijn hetzelfde van plan. Je kan zwarte accessoires dragen (handtasje/oorbellen/pluim in je haar?), uitnodigingen zijn zwart/wit, tafellakens zullen onderste wit zijn met daar een zwart over, decoratie op eettafels is ook wit (wit bloempotje met wit plantjes en bodem bedekt met van die valse sneeuw), onze huwelijkskaars gaan we uit zwarte en witte waxpareltjes door onze gasten laten maken, we hebben 3 loungehoekjes met zwarte tafels/witte poefjes, ik was aan het denken aan stolpen te zetten met een witte kaars erin en errond zwarte parels...

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik26-9-2008 9:19:14

Dan vind ik dat je gerust een dresscode mag vermelden: black & white
Kan mooie foto's opleveren van het feest!!!

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik26-9-2008 11:15:36

Hebben we ook over negedacht, maar om 2 redenen hebben wij dat niet gedaan:
1. veel vrouwen gaan met een wit kleed rondkopen; is geen ramp natuurlijk, maar ik heb dat liever niet
2. je verplicht misschien mensen van kleren te kopen, want niet iedereen heeft iets 'chiquere' kleren die dan net nog zwart of wit zijn...

funfoto

Meld misbruik28-9-2008 10:13:33

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik1-10-2008 18:24:01

hey
wat leuk zeg wij hadden dit ook want ik had namelijk een wit/zwart kleed en mijn man een zwart pak , de zaal was ook zo aangekleed maar we hadden geen dresscode
veel succes
www.jessysteven.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...