Terug naar overzicht
Wij zijn hetzelfde van plan. Je kan zwarte accessoires dragen (handtasje/oorbellen/pluim in je haar?), uitnodigingen zijn zwart/wit, tafellakens zullen onderste wit zijn met daar een zwart over, decoratie op eettafels is ook wit (wit bloempotje met wit plantjes en bodem bedekt met van die valse sneeuw), onze huwelijkskaars gaan we uit zwarte en witte waxpareltjes door onze gasten laten maken, we hebben 3 loungehoekjes met zwarte tafels/witte poefjes, ik was aan het denken aan stolpen te zetten met een witte kaars erin en errond zwarte parels...
Dan vind ik dat je gerust een dresscode mag vermelden: black & whiteKan mooie foto's opleveren van het feest!!!
Hebben we ook over negedacht, maar om 2 redenen hebben wij dat niet gedaan:1. veel vrouwen gaan met een wit kleed rondkopen; is geen ramp natuurlijk, maar ik heb dat liever niet2. je verplicht misschien mensen van kleren te kopen, want niet iedereen heeft iets 'chiquere' kleren die dan net nog zwart of wit zijn...
hey wat leuk zeg wij hadden dit ook want ik had namelijk een wit/zwart kleed en mijn man een zwart pak , de zaal was ook zo aangekleed maar we hadden geen dresscodeveel succes www.jessysteven.bruiloftsite.nl