Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeest

29-9-2008 11:37:00
hey medebruidjes, wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester voor ons huwlijk in sint-niklaas. Ik heb drie namen van internet geplukt, Erik Beck, Dirk Van Bogaert, Dirk Stuer. Heeft iemand ervaring met iemand, en wat zijn zo de gangbare tarieven voor een ceremoniemeester, rond de 200€? tot snel, Annelies

annelies
24-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 637

Nele
25-4-2009
 Meld misbruik29-9-2008 11:54:53

Hey Annelies,

Wij trouwen ook volgend jaar in Sint-Niklaas.
Wij hebben gekozen voor Dirk Stuer. Het is echt een heel vlotte persoon en niet zo'n stijve hark. Je kan hem altijd eens contacteren om bij hem langs te gaan, dan heb je al een eerste indruk en pas achteraf beslissen hé.
Van de prijs heb ik nu niet direct een idee meer (zit op mijn werk, dus kan het ook niet even opzoeken).
Conclussie: onze eerste indruk was goed, en hopelijk blijft onze indruk zo voor onze trouw.
Wanneer trouwen jullie juist?

Groetjes Nele

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik29-9-2008 11:58:07

Wij zijn op 06/09 getrouwd en hebben zéér goeie ervaringen met Eddy Wouters (Deurne). Ik heb hem ook via dit forum leren kennen. Ik heb op huwelijken van vrienden al andere ceremoniemeesters gezien en ik vond de onze gewoon de beste. Deze man heeft veel ervaring en geeft je de dag zelf ook nog massa's tips om mooie foto's te hebben. Zaken waar je zelf nooit aan zou denken.
Hij is van Deurne maar het was voor hem geen probleem om tot bij ons (Vlaams-Brabant) te komen.
Hierbij zijn gegevens (je mag zeggen dat je die van Katleen en Pieter Cieters gekregen hebt):

Adres : Dascottelei 110 b8
2100 Deurne
België
Telefoon : 03/464.05.82.
Telefax : 03/464.09.97.
GSM : 0473/92.40.62
e-mail : info@ceremonie-wouters.be

Vele groetjes,

Katleen

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik29-9-2008 11:58:44

Nog vergeten:
Hij vraagt 180 euro voor de 1ste 4 uur en 25 euro per extra uur.

Katleen

annelies
24-5-2009
 Meld misbruik29-9-2008 12:43:58

we trouwen op 9 mei, we zijn eigenlijk nu maar goed in gang geschoten, wel al zaal en fotograaf, maar al de rest,... daar moeten we nu nog met beginnen. In welke kerk gaan jullie trouwen Nele? daar zijn wij nog niet echt aan uit, groetjes annelies

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik29-9-2008 13:23:54

Hey,

wij hebben Wilfried Van Laere uit Stekene. Hij is 2 jaar geleden ook de ceremoniemeester geweest bij mijn zus haar huwelijk en zij kreeg niets dan positieve commentaar over haar ceremoniemeester.

zijn telefoonnummer: 037799837

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik29-9-2008 13:24:36

ik ben nog vergeten zeggen dat het 125euro is voor de eerste 4uur en nadien 25euro per overuur.

Nele
25-4-2009
 Meld misbruik29-9-2008 14:04:57

Wij trouwen op 25 april 2009 in Kristus Koningkerk. Wij trouwen niet in onze huidige parochie (Heilige Familiekerk), maar in de parochie die we kennen van onze ouders en onze communie.
Waar trouwen jullie?
wij zijn ook nog volop bezig met de voorbereidingen, maar de noodzakelijkste dingen, zoals zaal, fotograaf, dj, ceremoniemeester, ceremonieauto's enzo liggen wel al vast.
Nu begin ik uit te kijken naar een trouwkleed en de voorbereiding van ons trouwboekje (dat zie ik minder goed zitten).
Als je nog tips wilt, mag je het gerust vragen hoor.

Groetjes Nele

annelies
24-5-2009
 Meld misbruik30-9-2008 8:31:31

hey, ik denk dat het bij ons ook christus koning zal worden, onze parochiekerk das de lelijkste kerk van sint-niklaas. We dachten ook aan belsele omdat daar mijn broer getrouwd is en alle kindjes gedoopt. Maar zondag weer naar een doop geweest en was zwaar teleurgesteld: pastoor niet op tijd, kon de kinderen hun naam niet onthouden,... Naar 't schijnt is hij wel ziek! Kom kerkgewijs moeten we nog afspraken maken!!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik30-9-2008 11:57:35

Hey,

Hier ook nog een tevreden bruidje van Eddy Wouters! Een aanrader!

Veel succes
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 52 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...