Terug naar overzicht
hey,wij trouwen ook die dag.... heb ongeveer hetzelfde klaar als jou!!hihi!!binnenkort eens die kleedjes passen hé...greets marjan
oeps toch niet.....18 juli bij ons....zal ook maar voor een brilleke gaan kijken:-)
Dag Marieke en Marjan!Wij trouwen ook op 18 april 2009 !! Spannend he :-)Wij zitten ongeveer op hetzelfde schema ...Mijn trouwkleed heb ik al gekocht: ik heb meerdere winkels bezocht maar ik bleef steeds teruggaan naar een kleed wat ik al in de eerste winkel had aangepast, het zat als gegoten, het voelde aan als "mijn jurk". Vandaar dat ik niet langer meer twijfelde, take it - dacht ik ;-)We zijn momenteel nog op zoek naar een fotograaf (we zijn de verschillende keuzes langs elkaar aant leggen) en het misboekje is in opmaak.Voor de rest hebben we dezelfde planning.Wat de save the date kaartjes betreft, wij hebben onze familie en vrienden ingelicht met een leuke email (met animatie-effecten erin en de emailadressen in blind copy). 18 april valt namelijk in de paasvakantie en de kans bestaat dat er velen op skivakantie zijn. Iedereen was heel enthousiast over ons emailtje, heel veel leuke reacties ontvangen! Een aanrader!!Nog veel plezier met de voorbereidingen!!Groetjes, Kristel
Hey,Ook wij trouwen op 18/04/2009 en dit in Beveren-Waas.Wij hebben al vastliggen:- zaal- kerk- fotografe- muziek kerk- kleed is al besteld- getuigen en bruidskindjes gevraagd- vervoer- DJ- uitnodigingen zijn we mee bezig- ringen gaan we in oktober bestellenGroetjes,Katleendave-katleen.bruiloftsite.nl
Hoi! dat zal dan (bijna) exact een jaar na ons zijn (19 april 2008)!! Spannend, hoor, dat vond ik toen ook. Ik denk dat alles wel in orde komt, als ik zie waar jullie al zitten! Aan de uitnodigingen zijn we ongeveer een half jaartje op voorhand begonnen, temeer omdat we ze helemaal zelf gemaakt hebben (zonder dat er een drukker aan te pas is gekomen). Het kleed was van dezelfde periode (eind oktober, nieuwe collectie net binnen). Geniet van de voorbereidingen en vooral, geniet van de dag!!
Hey bruidjes!Leuk van alle reacties.Ik vraag me zo af waaraan we nu dringend moeten beginnen? Uitnodigingen hebben we nog wel wat tijd zeker. Maar we gaan ze (denk ik) ook zelf maken, dus nog wat brainstormen :)En voor andere zaken hebben we nog wel wat tijd zeker?Groetjes!Marieke
Hey Marieke,wij trouwen op 17 april 2009We hebben al een feestzaal met eten (De Lissewal in Elverdinge), DJ, fotograaf, stadhuis gereserveerd (nog een paar weken en dan mogen we officieel aangifte doen) en getuigen gevraagd.We zijn ook al bij UVV langsgeweest voor onze viering, maar moeten er nu dringend eens werk van maken om ze echt vorm te geven. Maar de consulente zegt dat we nog tijd genoeg hebben.En vervoer zouden we ook eens dringend voor moeten kijken, maar das enkel voor ons twee en aangezien we op een vrijdag trouwen zal da wel nie zo drukbezet zijn.Sinds vorige week heb ik mijn trouwjurk gevonden. Joepie.Voor uitnodigingen en ringen en zo gaan wij nog wachten tot januari.We gaan geen save the date kaartjes sturen, want iedereen die we er absoluut bij willen is al op de hoogte en die vergeten dat niet (hoop ik).GroetjesIne