Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inge en Jeroen 27/09/08

2-10-2008 15:00:13
Hallo allemaal,

Eindelijk ben ik er ook aan toe om een verslagje te schrijven van onze dag. En wat een dag. :)
Vrijdagavond mijn toekomstige afgezet bij zijn mama en papa. En dan helemaal alleen in dat grote bed. Na een kort nachtje liep om 5.30 de wekker af, en bijna tegelijkertijd belde mijn mama om me te wekken.
Op mijn gemakje opgestaan en een frisse douche. Klaar om naar de kapper te gaan. Om 8 uur terug naar huis, met een jogging, mooi gekapt en met een oneindig lange sluier in mijn haar (voor diegene die het gevolgd hebben, het is toch een sluier geworden :D ) En beziens had ik van de klanten van de bakker recht over de deur ;-)
Klaar voor make-up. Geleidelijk aan kwamen iedereen toe, en ik werd boven in mijn kleedje gehesen. Ondertussen werd er ook geroepen dat mijn liefje er was. En dan op de trap sloegen opeens de zenuwen toe en enkele traantjes.
Ik kon mijn toekomstige niet snel genoeg zien. En hij straalde zo, zo knap, ik was zo fier ook, dit ging mijn ventje worden, vandaag nog.
Mijn boeketje was ook schitterend, net zoals ik gehoopt had. Een dikke zoen en knuffel...
10.15 tijd om naar het stadhuis te vertrekken, daar ging het allemaal supersnel en voor we het beseften, mochten we naast elkaar lopen.
Daarna met onze fotograaf Carl Lapeirre, echt n'een schat van n'een mens, die zou ik iedereen aanbevelen, op pad voor onze fotoreportage.
Rond 13.15 weer thuis, waar iedereen ondertussen wat gegeten had. Even plasje doen (amai, is dat ingewikkeld met zo'n kleed), broodje eten en de huifkar was er al. Schitterend gewoon die paarden in de zon, onze kar mooi versierd, met z'n allen naar de kerk. Ik was tot dan toe nog vrij rustig gebleven, tegen alle verwachtingen in, terwijl bij m'n ventje de zenuwen opstaken.
Onze misdienst was schitterend, mijn idool Philippe Robrecht bezorgde iedereen rillingen en zelfs traantjes. Ook mijn kersverse schone-zus en nichtjes zongen met superveel gevoel. En mijn ventje, hij heeft zo mooi gelezen, ben best wel trots dat hij dat gedurfd heeft. Bij het buitenkomen... kilo's rijst, rozenblaadjes en confetti, een kleurrijke regen tegen een stralende zon.
Het ritje naar de Cofar was enorm gezellig, met dank aan de wegenwerken :D waardoor we een alternatieve route moesten nemen, maar echt super. Tussendoor nog even een stop voor de familiefoto's en dan naar de ontvangst van onze genodigden. Na een verzorgde receptie en tip-top in orde maaltijd en dessertbuffet (van horen zeggen, want we hebben zelf niet veel kunnen eten, dan toch zenuwen???) onze openingsdans : "Magie", er is enorm veel gedanst, ook wij hebben veel kunnen dansen al moesten we het wel in het oog houden als mensen vertrokken dat ze hun bloemetje meekregen.
Rond 4 uur nog eens onze openingsdans in de kring en dan naar ons hotel. Het was gewoonweg magisch... van begin tot einde.
Ook de dagen nadien gingen niet ongemerkt voorbij... met 14 personen hadden ze ons huisje versierd en geen enkel detail hebben ze over het hoofd gezien. De dag was snel voorbij, maar de herinneringen die houden we en daar genieten we nog steeds van.

Inge en Jeroen

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 610

katelijne

Meld misbruik2-10-2008 15:26:00

zooo mooi! Ik verlang nu al om dezelfde gevoelens in het echt te beleven (al moet ik toegeven dat bij het lezen van je tekstje mijn buik ook al begon te kriebelen), ik moet wel nog een jaar en 2 maanden wachten...

geniet er nog van!

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik3-10-2008 8:48:37

Hoi Inge!

Wat 'n toeval. Wij zijn ook zooo grote van van Philippe Robrecht.. Magie wordt normaal ook onze openingsdans. Lieten jullie het volledige liedje spelen of niet? Ik ben bang dat het wat te lang duurt.. Of valt dat goed mee?

Wij trouwen in de Visscherie en ben dus ook enorm blij om te horen dat de Cofar in orde was.

Geniet van julle witte broodsweken, we wachten op de foto's.
En geniet geniet geniet van jullie huwelijksreis (naar waar gaan jullie?)

Liefs
Sofie
12/09/2009

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik3-10-2008 9:18:19

Hallo Sofie,

Leuk nog een fan te leren kennen. Wij hebben het volledige liedje genomen, het duurt wel lang, maar het is het echt waard. Ook in de kerk heeft hij schitterend gezongen, helemaal voor ons alleen... een zalig moment.
En ja, de Cofar was in orde, met uitzondering van de dochter die je liefst zo snel mogelijk buiten zet, maar die zagen we gelukkig enkel voor de verplichte wensen van hunne kant, voor de rest was het personeel supervriendelijk.
Jullie ook veel geluk hè
Inge

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik3-10-2008 9:44:54

O, das het eerste negatief dat ik hoor over de dochter.. Kan je er iets meer over zeggen aub?

Jullie hadden hem in de kerk?? Hoeveel heeft dat niet gekost?? (ongeveer ofzo..)

Mocht je dit via mail willen zeggen, je mag gerust: sofie_delodder@hotmail.com

Liefs
Sofie
12/09/2009

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik3-10-2008 12:27:13

Wat is het leuk om dit te lezen. Het roept bij mij altijd traantjes op, wat gaat dat zijn als het mijn grote dag is 14/7 volgend jaar.

Geniet er nog van en wens jullie oneindig veel geluk toe

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik6-10-2008 9:58:49

Tja, negatief, het is gewoon een manier van niet met mensen om te kunnen gaan, vind ik. Toen we onze menu's definitief gingen vastleggen, was het enige wat eruit kwam : "dan heb ik enkel nog een handtekening nodig", terwijl wij nog wel een paar vragen hadden. Wel 5 keer heeft ze dat zinnetje herhaalt. Hatelijk.
Ook hun caloriën die de mensen toch moeten binnen krijgen omdat ze anders te snel dronken zouden zijn, belachelijk gewoon.
En zo onpersoonlijk. De dag voor ons huwelijk belde ik nog om te laten weten dat er iemand had afgezegd en nog steeds wist ze niet wie ik was, zo onpersoonlijk. Ik word graag met mijn naam aangesproken, maar dat kunnen ze blijkbaar niet onthouden.
Nu ja, al bij al hebben we er niet veel last van gehad, enkel voor de ontvangst hebben we ze even gezien en dan waren ze weer weg. Wij blij, want zoals ze met ons deden, zou het feestje snel afgelopen geweest zijn vreesden wij, want zoals ze ons altijd weer naar buiten werkte...dat hebben we nergens meegemaakt. Maar behalve de contacten, hebben we wel niet te klagen gehad.
Inge
27/09/08

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik6-10-2008 10:00:49

Betreffende PR, tja, wij kennen hem persoonlijk en ook zijn zus is een goeie vriendin van mij. Misschien is het daarom wel dat hij het wou doen, ik weet het niet. Zelf eens vragen of hij het bij jullie ook wil doen, je kan toch altijd proberen hè.
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...